Kilpapyöräilijälupaus Antti-Jussi Juntunen Turun Urheiluliiton paitaan!

Julkaistu: 08.10.2018

Tämän vuoden U23-luokan SM hopeamitalisti ja Suomea ikäluokan EM-kilpailuissa edustanut Antti-Jussi Juntunen (19) siirtyy kaudesta 2019 alkaen Turun Urheiluliiton sopimusjoukkueen riveihin.

Ranskalaisessa Team Remy Meder Hagenau tiimissä kaudella 2018 ajanut Juntunen on nuoresta iästään huolimatta kokenut ja monipuolinen pyöräilijä. Juntunen on ajanut hyvää kansainvälistä kilpailuohjelmaa kolmen vuoden ajan ja ollut muun muassa mukana Kansainvälisen Pyöräilyunionin UCI:n kehitysjoukkueessa kaudella 2017.

”Antti-Jussi on profiililtaan juuri sellainen nuori ajaja, joita haluamme nähdä Turun Urheiluliiton paidassa jatkossa. Voittajatyypin ajajana hänelle sopii aktiivinen ja yritteliäs ajaminen, johon kannustamme ajajiamme. Hän on myös esimerkillinen esikuvaurheilija nuorille polkijoillemme ja odotamme innoissamme mahdollisuuksia tukea Antti-Jussia eteenpäin urallaan.” kommentoi Turun Urheiluliiton joukkueenjohtaja Mika Simola

”Liityn Turun Urheiluliittoon, koska haluan olla osana vahvaa ja perinteikästä joukkuetta Suomen kansallisissa kisoissa.” kertoo Antti-Jussi Juntunen, joka ajaa vielä syksyn aikana muutamia cyclocross-kilpailuja ennen valmistautumisen aloittamista kilpailukauteen 2019.

A-J:n tuloksia menneiltä vuosilta voi katsoa:

(Kuva: U23 maantie EM 2018, Tsekki. Henkilökohtainen albumi)