Seuratyön tukeminen

Julkaistu: 18.10.2014

Seuratyön tukeminen helposti arjessa

Laadukas seuratyö vaatii taloudellisia resursseja kullanarvoisten vapaaehtoisten ja hyvän henkilökunnan lisäksi. Jokainen voi omalta osaltaan muun muassa seuraavin helpoin tavoin tukea omaa seuraansa; TOK Bonus, Veikkaus ja TeleFinland.

TOK Seurabonusjärjestelmään voivat junioriurheilijoiden vanhemmat ja seuran johdossa olevat henkilöt ilmoittautua tästä. Turun Osuuskauppa maksaa lisäbonusta asiakasomistajaperheiden ostojen perusteella eikä bonusten kerryttäminen vaikuta asiakasomistajien omaan bonuskertymään.

Veikkauksen verkkokumppanuudessa Veikkauksen pelejä voi pelata Turun Urheiluliiton nettisivujen kautta. Jokaisesta nettisivujemme kautta pelatusta Veikkauksen pelistä seuramme saa palkkiota yhteistyöstä. Samalla edistämme yhdessä vastuullista pelaamista ja kehitämme palveluita urheilun ystäville.

Uusimpana jokaisen tavoitettavissa olevana yhteistyömuotona TeleFinland haluaa tukea lasten ja nuorten harrastustoimintaa tarjoamalla uudenlaisen helpon varainhankintatavan, joka on riskitön, eikä sisällä vähimmäistilausmääriä. Kun harrastajan perhe ja/tai lähipiiri ostaa puhelin- tai nettiliittymän Tele Finlandin verkkokaupasta käyttämällä seuran tunnuskoodia, saa seura 50 € palkkion/liittymä. Tällä hetkellä Turun Urheiluliiton käytössä ovat seuraavat koodit: Pääseura BA05500, TuUL yleisurheilu BA05502 ja Lapset ja nuoret/VOLI BA05501.

Lisätietoja koodeista tai muista yllä esitetyistä varainhankintatavoista saa allekirjoittaneelta satu.alanen@turunurheiluliitto.fi tai 040 828 9799. Toivottavasti käytätte hyväksenne näitä mahdollisuuksia lasten ja nuorten harrastetoiminnan tukemiseksi, kun hankitte jotain sellaista, mitä arjessa joka tapauksessa hankkisitte.