Tammikuun 2016 uutiskirje

Julkaistu: 08.01.2016

TuUL uutiskirje

Turun Urheiluliiton uutiskirje lähetetään seuran jäsenille ja yhteistyötahoille. Tammikuun 2016 uutiskirjeen lähetyksessä on ollut teknisiä ongelmia, joten kirjettä ei ole voitu toimittaa kaikille vastaanottajilleen. Kun ongelma saadaan ratkaistua, niin kirje lähetetään uudestaan.

Jos viesti ei aukea oikein, klikkaa tästä.

Turun Urheiluliiton uutiskirje 1/2016

Hyvät Turun Urheiluliiton ystävät,

Vuosi on vaihtunut aikamoisten pakkasten saattelemana. Tästä tulee hyvä vuosi.
Vuosi 2016 on Turun Urheiluliiton 115-vuotisjuhlavuosi. Juhlavuoden tulemme huomioimaan erityisesti vapaaehtoisten vuotena. Tämän kokoisen seuran pyörittäminen ja Turun aluetta eniten liikuttavan tapahtumavuoden järjestäminen ilman valtavaa vapaaehtoisverkostoamme ei pelkän, itsessään hyvän, henkilökunnan avulla onnistuisi. Kiitos!

Juhlavuosi alkaa lauantaina Viking Linellä järjestettävällä Gaalaristeilyllä, jonne on ilmoittautunut ennätysmäärä osallistujia. Mukana on kymmeniä SM-mitalisteja valmentajineen, näiden tukijoukkoja, luottamushenkilöitä ja vapaaehtoisia. Yhteisöllisyys ja Turun Urheiluliittolaisuus on käsin kosketeltavaa.

Pitkää historiaamme ja perinteitämme kunnioittaen, Turun Urheiluliitossa ei kuitenkaan jämähdetä paikoilleen, vaan elämme ajassa ja katsomme tulevaan. Hyvänä esimerkkinä on Liikunnallisen Iltapäiväkerhon aloittaminen ensi vuoden syksyllä

koulunsa aloittaville ekaluokkalaisille Jumppalassa. Ilmoittautuminen iltapäiväkerhoon on jo alkanut. Lisätietoja tästä!

Tulevana viikonloppuna ilmestyy seuramme oma lehti TuULetus, jonka keskiaukeamalta löydät harrasteliitteen kaikista lajeistamme. Liite yhteystietoineen kannattaa ottaa heti talteen. Kymmenen jaostomme lajitarjonnasta löytyy varmasti jokaiselle sopiva tapa liikkua.

Tapahtumavuosi käynnistyy tuttuun tapaan SuperTreeneillä, jotka järjestetään 13.3.2016 Naantalin Kylpylässä ja Maijamäen liikuntahallissa. SuperTreenien koko ohjelma on julkaistu vuoden alussa ja pääset valitsemaan oman hyvän olon päiväsi
tästä.

Oikein reipasta alkanutta vuotta,
Satu

Viking goes Wildja punaiset hinnat ovat irti aina 16.2.2016 asti.

Löydä hulppeita matka- sekä tax-free-tarjouksia
50 % alennuksella, katso lisää:
www.vikingline.fi ja tavataan laivoilla!

Rakentamisen ja remontoinnin ilta 27.1.

Tule kuulemaan tietoa rakentamisen vaiheista, eri vuosikymmenten talojen remontoinnista, lupien hakemisesta sekä kodin sisustuksesta. Kerromme myös, miten löydät parhaan rahoitusvaihtoehdon unelmiesi kodille. Kiitokseksi osallistumisesta saat vapaalipun Rakenna & sisusta -messuille Turun Messukeskukseen.
Ilmoittaudu mukaan
www.lyyti.in/rakentajailta 24.1. mennessä. Paikkoja rajoitetusti. Mukana illassa: Suoraa – Suomen rakennusasiantuntijat, Raision kaupunki, Maricken Shop, Entti Oy, OP Turun Seutu ja Turun Seudun OP-Kiinteistökeskus.

Urheilija ei tervettä päivää näe

Jokainen urheilija on joskus kärsinyt lihasvammasta. Lihasvammojen hoito ei yleensä vaadi leikkausta, mutta pakottaa urheilijan muutaman päivän lepojaksolle. Vammautunut lihas kelpaa aktiivikäyttöön usein vasta muutaman viikon kuluttua.
– Lihasvammoja syntyy esimerkiksi pallopeleissä pelivälineen tai vastustajan polven aiheuttamina ruhjeina. Pikajuoksijalla lihasvammoja voi syntyä äärimmilleen venytetyn takareiden lihaksen venähdyksinä tai repeäminä, NEO:n ortopedi Jussi Rantanen kertoo.

Lue lisää!

Uutiskirjeemme tuotetaan vuonna 2016 yhteistyössä Damex Multimedia Oy:n kanssa. Kiitos Damexille.

Voit perua uutiskirjeesi klikkaamalla tästä |  Jos viesti ei aukea oikein, klikkaa tästä.