Lentopallo

TERVETULOA TURUN URHEILULIITON LENTOPALLOJAOSTOON!

Turun Urheiluliiton lentopallojaostossa

on lasten ja nuorten lentopalloilun harraste- ja kilparyhmiä sekä naisten aluemestaruussarjajoukkue. Lentopalloilua voi harrastaa myös valmentamalla ja/tai toimitsijatehtävissä. Otamme mielellämme mukaan toimintaamme niin lentopalloilijoita, valmentajia kuin toimitsijoitakin. Mukavassa seurassa on hyvä olla mukana tekemässä arvokasta työtä lentopalloilun eteen. Ota rohkeasti yhteyttä!

TuUL:n lentopallojaosto on Sinettiseura

Nuori Suomi Sinettiseurat ovat nuorisourheilun laatuseuroja, jotka ovat saaneet tunnustuksen laadukkaasta nuorisotoiminnasta. Sinetti on valtakunnallisen seuratoiminnan laatumerkki. Se on käytössä 41 lajissa ja sinetti on myönnetty 488 seuralle (29.9.2008). Urheiluseuroja Suomessa on n. 9000. Turun Urheiluliiton lentopallojaosto sai Sinettiseuratunnustuksen vuonna 2002.
Lisätietoja Sinettiseuratoiminnasta on osoitteessa www.nuorisuomi.fi/sinettiseurat

Turun Urheiluliitto r.y.
lentopallojaosto
tuul.lentopallo@turunurheiluliitto.fi

Power Cup Turussa 2012
Turun Urheiluliitto järjesti lähikuntien lentopalloseurojen kanssa maailman suurimman lasten ja nuorten lentopalloturnauksen Turussa vuonna 2012 Kupittaan urheilukentillä. Turun urheilutoimittajien kerho valitsi Turun Powerin Varsinais-Suomen urheiluteoksi vuonna 2012.

Jaostomme pelisäännöt

* Urheilemme reilusti ja tasavertaisesti.
* Otamme toiset huomioon ja kannustamme kaikkia.
* Urheilemme oman ikämme ja kehitystasomme mukaan.
* Käyttäydymme ystävällisesti ja kunnioitamme toisiamme.
* Vaalimme/korostamme päihteettömyyttä ja savuttomuutta.