Marraskisa saatiin päätökseen

Julkaistu: 13.12.2015

TuUL:n Marraskisan finaali pelattiin tänään 13.12.

Keilailujaoston oma kilpailu, Marraskisa saatiin tältä vuodelta päätökseen tänään iltapäivällä, kun Kupittaalla keilattiin kisan finaali. Alkukilpailun 16 parhaasta oli voitosta mittelemään saapunut 13. Mukana oli myös kaksi Urheiluliiton keilaajaa, Tommi Teivainen ja Johanna Vähä-Mäkilä.

Finaali aloitettiin pelaamalla 6 sarjaa, jonka jälkeen kolme parasta jatkoi vielä pudotuspeleihin. Tulostaso nousi jälleen korkealle ja kolmen parhaan jatkopeleihin vaadittiin tulos 1394. Ensimmäisessä pelissä kohtasivat TPS:n Aleksi Rantala ja TuWe:n Erkki Wiik. Aleksin kohtalokkaan kymppikeilan missin jälkeen Erkki lasketteli voittoon ja loppuotteluun TPS:n Karri Oksmania vastaan. Loppuottelu oli tiukka. Voittoon keilasi koko finaalin ajan vakuuttavasti pelannut Karri Oksman. Onnittelut voittajalle!

Tarkemmat tulokset löytyvät TKL:n sivuilta huomenna. Alla kisan kolme parasta pelien jälkeisessä potretissa.

Marraskisan 2015 kolme parasta

TuUL:n keilailujaosto haluaa kiittää vielä kaikkia kilpailuun osallistuneita! Kilpailusuorituksia Marraskisaan tuli yhteensä 188 eli saavutimme kisalle asetetut tavoitteet. Tästä on hyvä jatkaa ensi kauteen ja uuteen kilpailuun!