Yhteenveto miesten ensimmäisestä 2. divisioonan valtakunnansarjakierroksesta

Julkaistu: 28.09.2015

26.9.2015 kello 8.45 oli Urheiluliiton miesten 1  joukkue lähdössä kohti uutta tuntematonta eli valtakunnan sarjaa, jota pelattaisiin tällä kertaa Tammisaaressa ja sarjaportaana 2-divisioona.
Vain Tommi Teivaisella oli kokemusta näinkin korkealla sarja tasolla pelaamisesta.

Joukkue oli lähdössä ilman vakituista joukkueen johtajaansa reissuun ja joukkueen johtajana reissussa toimisi Tommi, tunnelma oli hieman jännittynyt, mutta kuitenkin hilpeä.
Joukkueen muodosti Jonas Koivula, Markku Koivula, Marek Peltomaa, Otto Simojoki, Tommi Teivainen ja Peter Jörkell.

Ensimmäiseksi vastustaksi oli arpoutunut entisiä SM-liiga pelureita sisältänyt Patterin kakkosjoukkue, jonka lopulta voitimme hienolla tuloksella ja viimeistään siinä vaiheessa kaikki rentoutui, kun peli kulki. Kierroksen joukkueen titteli saavutettiin neljän voiton myötä ja ainut häviö tepsillekin oli niukka.

Kierros keskiarvoissa meistä parhaiten onnistui Jonas 216 ja risat, Otto pienen hiipumisen jälkeen vieläkin 212 ja risat.

Nyt pystyimme jo hymyilemään vapautuneesti ja toteamaan ettemme ainakaan näyttäisi olevan mikään heittopussi tälläkään sarja tasolla, vielä kun saamme tuleville kierroksille mukaan Joakimin ja farmisopimuksella pelaavan Marko Saarnin voidaan alkuperäinen tavoite kaudelle saavuttaa (jollei ylittää?) eli sarjapaikan säilyttäminen.

Tulokset

T:Vt joukkueen johtaja Tommi