21.11.2015 pelattu miesten 2.div valtakunnansarjan toinen kierros toi mukavasti pisteitä

Julkaistu: 30.11.2015

Urheiluliitton miehet lähtivät toiselle Valtakunnansarjakierrokselle johtoasemissa Raaseporissa pelatun kierroksen jälkeen. Joukkueessa pelasivat Tommi, Marek, Markus, Joakim, Otto ja Jonas, saimme lähes parhaan kokoonpanon siis kotikierrokselle Kupittaalle. Peli alkoi mallikkaasti IFK Marienhaimia vastaan. Paukutimme viiteen mieheen 1028 vastustajan jäädessä 969 pisteeseen. Tästä hyvä startti neljälle seuraavalle pelille. Tosin ensimmäisen kierroksen jälkeen juniorilupauksen Oton pelit olivat valitettavasti pelatut vihottelevan polvivamman vuoksi. Seuraaviin peleihin meillä ei ollut käytettävissä varamiestä.

Tämä ei tahtia haitannut, vaan tahdin määräsi koko kierrokselle Urheiluliitto. Onneksemme vastustajamme pelasivat hitusen verran huonommin kun me tai me hitusen paremmin kuin he, voitimme siis koko kierroksen kaikki vastustajat vuorollamme. Jännitystä tarjosi erityisesti kierroksen viimeinen ottelu RBC:tä vastaan, jossa paremmuus mitattiin viimeisessä ruudussa. Ankkurimme Tommi tarvitsi kaksi kaatoa vastustajan aloittaessa kaadolla kymmenennen ruudun, toinen kaato vastustajalle olisi riittänyt voittoon, mutta meidän onneksemme vastustajalle jäi yksi keila pystyyn melko hyvästä heitosta huolimatta. Tommi teki tarvittavan ja loppulukemat meidän hyväksi 976-972 neljän pisteen erolla.

Kokonaistulos kierrokselta 5876 ja eroa toiseksi parhaaseen IFK Marienheimiin 175 pistettä. Kokonaistilanteessa kahden kierroksen jälkeen olemme 347 pisteen johdossa.

Tuloksia lisää tästä