Kilpailutoiminta

Jäsenemme voivat kilpailla erilaisissa joukkue- ja yksilöpeleissä oman innostuksen ja aktiivisuuden mukaan. Kaikille jäsenillemme löytyy kilpailuja, jossa he voivat harjoittaa taitojaan. Otamme osaa aktiivisesti keilailun piiriin kuuluviin joukkuepeleihin. Suurin osa jäsenistämme pelaa myös henkilökohtaisia kilpailuja, joita eri seurat ja hallit järjestävät viikoittain.

Virallisia joukkuekilpailuja

Turun sarjssa sekä naisilla että miehillä on omat joukkuueet ja pelaamme mestaruussarjatasolla. Lisäksi miehillä on edustusjoukkue myös 2. sarjatasolla. Valtakunnan sarjassa naisemme pelaavat 1. divisioonassa ja miehemme 3. divisioonassa, sekä veteraanit omassa 1. divisioonassa. Osallistumme myös TKL:n cup- ja SP-cup-kilpailuihin sekä miesten että naisten osalta.

Muut kilpailut

Seuramme järjestää myös vuosittain oman kilpailun, jota voivat tulla heittämään kaikki keilailijat ympäri Suomea. Houkuttimena toimivat rahapalkinnot, joita jaetaan parhaille. Osanottajia onkin ollut aina mukavasti vuosittain.

Lisäksi pelaamme kuukausittain jäsentemme väliset kilpailut, jossa mittaamme paremmuuttamme keskenään ja palkitsemme kauden päätteeksi kuukausittain ansioituneimmat.

Turun mestaruuskilapiluissa olemme myös menestyneet lähes vuosittain. Nämä kilpailut keräävät aina mukavasti turkulaisten seurojen jäseniä ottamaan mittaa toisistaan.

Kilpailukautemme huipentuu aina kevätkauden lopussa pelattavaan Turun hallimestaruuskilpailuihin, jossa keilaajat ottavat mittaa toisistaan. Palkitsemme näissä kisoissa myös seuramme parhaan keilaajan.

Monet seuralaisemme pelaavat leikkimielisen Sarjojen sarja-erijoukkueissa, jossa voi rennommalla otteella kisailla muita turkulaisia ja omankin seuran jäseniä vastaan.

Seurojen väliset kilpailut

Keilailun yksi mukavista ulottuvuuksista ovat seuraottelut, joita käydään ystävysseurojen kesken. Seuraotteluillamme on pitkät perinteet. Useimpia otteluita onkin pelattu jo vuosikymmeniä saman seuran kesken. Näistä on muodostunut myös pitkiä ystävyyssuhteita ja ne tuovat keilailun arkiseen harrastukseen mukavaa vaihtelua vähän leikkimielisemmällä otteella.

Naisilla seuraotteluvastustajat ovat Giants Porista ja Salottaret Salosta. Miesten seuraotteluvastustajat ovat vastaavasti Ke-Ka-53 Porista, MTH Helsingistä, TK-38 Tampereelta, sekä Kaisat ja Riento Turusta.