Keilat pomppivat Tapiolassa.

Julkaistu: 21.11.2017

Tapiolassa Espoossa käytiin 18.11. kolmas valtakunnansarjan miesten (II.div) kierros. Olimme asemoituneet joukkueen kanssa toiseksi, edelliseltä kierrokselta ja kurottavaa oli sen lähes 900 pistettä. Eli nonkin monta keilaa olisi kaadettava enemmän kuin lohkon ensimmäinen eli Patteri 4 Ever Helsingistä. Tai no sen enempää nyt avaamatta keilailun suhteellisen monimutkaista pistelaskusysteemiä ja bonuksia, mutta näin mutkat suoriksi argumentilla siis. :)

Positiivista virettä oli ilmassa, ja saimme hyvän joukkueen eli kattauksen kierrokselle. Mukana olivat Marek, Joakim, Tommi, Sami, Otto ja Lasse. Vähän oli jännää värinää ainakin allekirjoittaneella, koska muutama kausi sitten Tapiolasta oli kotiin tuomisina aika hiljaisia joukkuetovereita. Tapiolassa ei silloin niinkään kulkenut pelit.

Eipä tälläkään kierroksella niinkään huippusuorituksiin ylletty joukkueena, mutta muutama hyvä matsi ja kolme voittoa viidestä antoivat meille kierroksen 2. sijan heti "kotonaan" hallinneen Boltsi-72:sen jälkeen. Kuroimme Patterin ykköspallin etumatkaa kiinni päälle 200 pistettä. Ero ykköspallille on nyt siis 667 pistettä. Taas kerran hatun nosto Tommille joka pelasi omilla luvuillan (taas kerran) n. 225 keskiarvolla.

Summa summarum: Palasimme voittojen tielle ja tästä on hyvä lähteä pienelle tauolle, palataan asiaan ensi vuoden puolella 27. tammikuuta kotihallissa Kupittalla.

(Ja niinkuin aina hyvissä bileissä, ei tältäkään kierrokselta otettu yhtään kuvaa, vaan keskityttiin olennaiseen :)

Tuloksia

Syysterveisin