Miesten VS Somero ei mennyt niinkuin Strömsössä

Julkaistu: 26.03.2018

24. maaliskuuta suuntasimme Somerolle, kauden toiseksi viimeiselle kierrokselle. Mukana olivat Marek, Joakim, Sami, Marko ja Tommi. Kierros oli sikäli tärkeä, että olimme hyvissä taka-ajoasemissa edellä olevaan Patteri 4 everiin. Joskus elämässä tulee näitä paikkoja, missä ei haluaisi mielellään olla joukkueen peräsimessä, mutta vastuu on kannettava niin iloissa kuin suruissa. Kierros ei mennyt siin ihan niinkuin mentaaliharjoitteet antoivat ymmärtää. :) Saldona kotiinviemiseksi tasan 0 voitettua ottelua ja kaadettuja keilojakin melko vähän. Tuloksena kierroksen jumbosija ja 1009 pistettä tappiota Patteriin nähden. Säilytimme lohkon toisen sijan, mutta etumatkaa ennen viimeistä kierrosta on 1556 pistettä Patteriin.

Nopea analyysi, että pelasimme alle tasomme jokainen, ainoa positiivinen poikkeama oli Tommi.  Hatun nosto muille joukkueille, jotka pelasivat taas tasoaan paremmin. Iloista oli kuitenkin huomata positiivinen joukkuehenki, silloin kun ei voi itkeä täytyy nauraa. Kaikki tekivät parhaansa niissä olosuhteissa kun oli annettu. Kukaan ei alkanut potkia koneita. Omasta puolesta kannan vastuun, että olisi pitänyt kaivaa se vaihtopelaaja jostain kiven alta.

Näin tällä kertaa, paistaa se aurinko taas risukasaankin. Urheilun iloja ja suruja, jos ei tunnu missään, se ei ole sen arvoista. :)

-Marek

Tuloksia