Tervetuloa hyvään seuraan

Keilailu on monipuolinen laji, joka kehittää hyvin kaikkia koordinatiivisia ominaisuuksia sekä sosiaalista ja henkistä kapasiteettia. Keilailua voivat harrastaa aivan kaikki. Siis aivan kaikki, ikä tai oma kunto eivät ole esteenä.

Seuraamme kuuluvat niin nuoret kuin vähän jo varttuneemmat keilaajat, niin naiset kuin miehet. Joukkuepeleissä mukana voivat olla niin juniorit kuin veteraanit. Harvoissa lajeissa joukkueen ikärakenne voi olla näin laaja ja jopa sukupuolirajat ylittävä. Juuri tämä on yksi seikoista, joka tuo lajiin omaa syvyyttä. Keilailu on laji, jossa kaikki voivat oppia toisiltaan jotain.

Seurassamme voit asettaa omia tavoitteita. Voit olla yhtä hyvin harrastelija, joka nautit sosiaalisesta kanssakäymisestä, tai kilpailullisempi, jossa asetat omat päämääräsi. Tuemme pyrkimyksissäsi ja kunnioitamme tavoitteitasi.

Jäsenmaksut

Jäsen- ja rekisteröintimaksun maksamalla olet oikeutettu pelaamaan kaikkia yksilö- ja joukkuekilpailuja Suomessa. Rekisteröintimaksun maksamalla olet myös tapaturmavakuutettu keilailun puitteissa sattuneissa vahingoissa.(Katso lisätietoja SKL:n sivuilta.) Saat käyttöösi lisäksi säännöllisen keskiarvoseurannan kilpailuistasi ja Keilaaja lehden postitettuna kotiisi.

Aikuisjäsenet: TuUL:n jäsenmaksu on 30€, SKL:n ja TKL:n jäsenmaksut = rekisteröintimaksu, joka on tällä hetkellä 55€.

Rekisteröintimaksu kilpakeilaajaksi: 50 €, harjoitella voi ilman tätäkin, mutta kilpaileminen ei ole mahdollista. Aikuisjäsenten jäsenmaksu ei sisällä ratamaksuja.

Monilla keilaajilla on vakiovuoro, joka maksaa 14 €/rata/kerta ja yleensä yhdellä radalla on kaksi keilaajaa.

Meidät tavoittaa

Seuramme harjoittelee maanantaisin Kupittaan keilahallissa kello 19:30-20:30, voit tulla katsomaan ja ottamaan yhteyttä myös kasvotusten kanssamme. Luodaan yhdessä teille puitteet jossa on mukava harrastaa ja urheilla.

Voit lähettää kysymyksen tai yhteydenottopyynnön alhaalla olevalla lomakkeella tai ota suoraan yhteyttä yhteyshenkilöihin, niin kerromme mielellään lisää toiminnastamme.

Harjoitteluhallimme

Yhteydenottolomake