Tuusulassa tahmeaa, miesten valtakunnansarjan toiselta kierrokselta terveiset.

Julkaistu: 12.10.2017

Toinen kierros pelattiin 7.10.17 Tuusulan keilahallissa. Halli oli ennestään tuntematon suuremmalle osalle porukasta, joten mielenkiinnolla lähdimme pelaamaan.

Lyhyesti ja ytimekkäästi tahmeaa oli, niin vauhtiradan kitkaisuuden vuoksi, kuin pelillisestikin. Joukkueeseen mahtuivat Marko, Tommi, Sami, Marek ja uutena valtakunnansarjan pelit korkannut Lasse.

Kärkkipaikka vaihtui 80 pisteen johdosta 885 pisteen takaa-ajoon toiseksi, Pelillisesti voitimme kaksi päänahkaa viidestä. NO huonomminkin oilisi voinut käydä, tämä oli hyvää oppia erilaisista halleista ja pitkän pelipäivän tuomasta haasteellisesta radanluennasta. Jopa vasenkätiset keilaajat, joiden rataolosuhteet pysyvät paremmin muuttumattoimina joutuivat aikamoiseen palloralliin välillä, allekirjoittanut mukaanlukien.

Meidän edelle menivät helsinkiläiset Patteri 4 Ever, he pelasivat tasaisen hyvin, me vastaavasti palasimme tasomme alapuolella. Marko pelasi ainoana tasollaan, vaikka missejä tuli itse kullekin. Tuntui että halli suosi tällä kertaa kovaa ja kierteellä pelaavia. Meillä nämä miehet eivät päässeet mukaan kierrokselle. Mutta tässä kierrosten aikana tapahtuu suuriakin nousuja ja laskuja, joten tuhannenkaan pisteen kurominen kiinni ei ole ylivoimaista, ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.

Ja seuraavaksi tepastellaan Tapiolaan 18.11.

Analyysiä pääsee harrastamaan tästä

Kokeneet Marko ja Tommi (heittovuorossa) pitivät meitä pystyssä

Kuva: Kokeneet Marko ja Tommi (heittovuorossa) pitivät meitä pystyssä.

-Joukkueen peräsimessä Marek