Luistelujaoston toiminta

Olemme pikaluistelun sekä rullaluistelun harrastajat Turun lähiympäristössä yhteen kokoava voima. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan edesauttamaan niin lajien harrastusmahdollisuuksien kehittymistä kuin itse harrastajienkin kehittymistä. Kilpaurheilun ohella toiminnassamme on mukana myös myös juniorityö ja kuntoliikunta.

Rullaluistelun ulkokausi alkaa keväisin heti, kun vain säät ja keliolosuhteet sen sallivat. Virallisesti kauden ensimmäiset rataharjoitukset ovat huhti-toukokuussa. Liity joukkoomme tulemalla mukaan tiistain rataharjoituksiimme. Voit myös ottaa yhteyttä Katiin (0405833943).Ulkorullaharjoitukset päättyvät syyskuun puolivälin tienoilla keleistä riippuen.

Syyskaudella on kuivaharjoituksia, jotka sisältävät mm.loikkia, pelejä ja lenkkejä.

Talvikaudella pikaluisteluvuorot ovat tiistaisin, torstaisin ja sunnuntaisin Parkin kentällä.

Lisäksi olemme mukana järjestämässä tai edustamassa seuraamme erilaisissa tapahtumissa ja kilpailuissa.

Sivuiltamme löydät linkkejä, kuvia sekä tietoa rullaluistelukursseista, joita järjestämme sekä yksityishenkilöille että yhteisöille.

Liittyminen

Tule tutustumaan yhteisharjoituksiimme. Kun olet varmistunut halukkuudestasi jatkaa, voit maksaa jäsenmaksun (40€) TuUL:n tilille FI0557100410023147. Muista ilmoittaa viestiosioon "Luistelujaoston jäsenmaksu".  Ilmoita sen jälkeen yhteystietosi (kati.koota@turunurheiluliitto.fi), niin saamme sinut viestirinkiin mukaan ja pääset hakemaan rannekkeesi Parkin jäävuoroille liikuntapalvelukeskuksesta.

Turun urheiluliiton jäsenmaksu on kaikilta 40€.

Tervetuloa tutustumaan harjoituksiimme!

Tue lasten ja nuorten liikuntaharrastusta - liity Jumppalan Senioriklubiin!

Tue lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksia ja liity Jumppalan senioriklubiin!

03.01.2017TuULLue uutinen »

Instagram ja Snapchat seurakäytössä

Turun Urheiluliiton viestintävaliokunnan järjestämä koulutus kaikille seuran jäsenille ja eri jaostojen viestinnässä toimiville

09.11.2016TuULLue uutinen »