Luistelujaoston toiminta

Olemme pikaluistelun sekä rullaluistelun harrastajat Turun lähiympäristössä yhteen kokoava voima. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan edesauttamaan niin lajien harrastusmahdollisuuksien kehittymistä kuin itse harrastajienkin kehittymistä. Kilpaurheilun ohella toiminnassamme on mukana myös myös juniorityö ja kuntoliikunta.

Rullaluistelun ulkokausi alkaa keväisin heti, kun vain säät ja keliolosuhteet sen sallivat. Virallisesti kauden ensimmäiset rataharjoitukset ovat huhti-toukokuussa. Liity joukkoomme tulemalla mukaan harjoituksiimme. Voit myös ottaa yhteyttä Katiin (0405833943).Ulkorullaharjoitukset päättyvät syyskuun puolivälin tienoilla keleistä riippuen.

Syyskaudella on kuivaharjoituksia, jotka sisältävät mm.loikkia, pelejä ja lenkkejä.

Talvikaudella on pikaluisteluvuorot Parkin kentällä.

Lisäksi olemme mukana järjestämässä tai edustamassa seuraamme erilaisissa tapahtumissa ja kilpailuissa.

Järjestämme myös rullaluistelukursseja sekä yksityishenkilöille että yhteisöille.

Jäseneksi liittyminen

Tule tutustumaan yhteisharjoituksiimme. Kun haluat jatkaa, maksa 50€ jäsen- ja kausimaksu luistelujaoston tilille ja laita viestiosioon "Luistelujaoston jäsenmaksu 2018". Mikäli haluat käyttää vain jäävuoroja, toimi samoin. Laita viestiä maksusuorituksestasi Katille (kati.koota@turunurheiluliitto.fi), niin saamme sinut mahdollisimman pian viestirinkiin mukaan ja pääset hakemaan rannekkeesi Parkin jäävuoroille liikuntapalvelukeskuksesta.

Turun urheiluliiton jäsenmaksu ja/ tai jäämaksu on kaikilta 50€.

Tervetuloa tutustumaan harjoituksiimme!

Haku Turun Urheiluliiton liikunnalliseen iltapäiväkerhoon käynnistyy

Voimistelu- ja liikuntajaosto pyörittää toista vuotta liikunnallista iltapäiväkerhoa 1.- ja 2.-luokkalaisille Jumppalan tiloissa Räntämäessä. Haku ensi vuoden iltapäiväkerhotoimintaan on käynnissä 15.–31.3.

15.03.2018TuULLue uutinen »

Alkuvuonna palkintosadetta

Turun Urheiluliiton jäsenet ovat saaneet alkuvuodesta tunnustusta työlleen. Tammikuun lopulla Gatorade Centerissä järjestetyssä Varsinais-Suomen Urheilugaalassa urheiluliittolaiset pääsivät pokkaamaan kuusi eri palkintoa.

14.02.2018TuULLue uutinen »

Syyskokous 2017