Luistelujaoston toiminta

Olemme pikaluistelun sekä rullaluistelun harrastajat Turun lähiympäristössä yhteen kokoava voima. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan edesauttamaan niin lajien harrastusmahdollisuuksien kehittymistä kuin itse harrastajienkin kehittymistä. Kilpaurheilun ohella toiminnassamme on mukana myös myös juniorityö ja kuntoliikunta.

Rullaluistelun ulkokausi alkaa keväisin heti, kun vain säät ja keliolosuhteet sen sallivat. Virallisesti kauden ensimmäiset rataharjoitukset ovat huhti-toukokuussa. Liity joukkoomme tulemalla mukaan harjoituksiimme. Voit myös ottaa yhteyttä Katiin (0405833943).Ulkorullaharjoitukset päättyvät syyskuun puolivälin tienoilla keleistä riippuen.

Syyskaudella on kuivaharjoituksia, jotka sisältävät mm.loikkia, pelejä ja lenkkejä.

Talvikaudella on pikaluisteluvuorot Parkin kentällä.

Lisäksi olemme mukana järjestämässä tai edustamassa seuraamme erilaisissa tapahtumissa ja kilpailuissa.

Järjestämme myös rullaluistelukursseja sekä yksityishenkilöille että yhteisöille.

Jäseneksi liittyminen

Tule tutustumaan yhteisharjoituksiimme. Kun olet varmistunut halukkuudestasi jatkaa, rekisteröidy sivuillamme jäseneksi ja liity ryhmään (6.11.2017alkaen), niin saat jäsenmaksusi (50€) sähköpostiisi. Mikäli haluat käyttää vain jäävuoroja, toimi samoin, mutta valitse ryhmäksi Jäävuorolaiiset. Muista ilmoittaa kummassakin tapauksessa viitenumeron lisäksi  viestiosiossa "Luistelujaoston jäsenmaksu". Laita viestiä maksusuorituksestasi Katille (kati.koota@turunurheiluliitto.fi), niin saamme sinut mahdollisimman pian viestirinkiin mukaan ja pääset hakemaan rannekkeesi Parkin jäävuoroille liikuntapalvelukeskuksesta.

Turun urheiluliiton jäsenmaksu ja/ tai jäämaksu on kaikilta 50€.

Tervetuloa tutustumaan harjoituksiimme!

Syyskokous 2017

Turun Urheiluliitto ry:n syyskokous 2017

02.11.2017TuULLue uutinen »

TuUL Linnankadun toimisto suljettuna heinäkuun

Turun Urheiluliiton toimisto lomailee

03.07.2017TuULLue uutinen »

Tue lasten ja nuorten liikuntaharrastusta - liity Jumppalan Senioriklubiin!

Tue lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksia ja liity Jumppalan senioriklubiin!

03.01.2017TuULLue uutinen »

Instagram ja Snapchat seurakäytössä

Turun Urheiluliiton viestintävaliokunnan järjestämä koulutus kaikille seuran jäsenille ja eri jaostojen viestinnässä toimiville

09.11.2016TuULLue uutinen »