Tapahtumat ja harjoitukset

Syyskauden loikkaharjoitukset

Syksyllä on maanantaisin kuivaharjoitukset Impivaarassa klo 18:00. Harjoitukset kestävät noin 1,5h. Tapaaminen Kurrapolun päässä. Harjoitukset sisältävät mm.loikkia ja pelejä.

Pikaluisteluvuorot

Luistelujaostolla on pikaluisteluvuorot Parkin kentällä tiistaisin ja torstaisin klo 20:30-22:00 ja sunnuntaisin klo 8:00-9:00. Tiistaisin on ohjatut harjoitukset klo 20:30-21:30. Voit tulla mukaan kokeilemaan ja tutustumaan. Hokkarit tai retkiluistimet riittävät mainiosti alkuun.

Jäsenmaksu  sisältää pikaluisteluvuorot.  Voit maksaa rahan tilille FI0557100410023147 ja ilmoittaa maksusta meilitse, (kati.koota@turunurheiluliitto.fi), niin saamme ilmoitettua nimesi liikuntapalveluvirastoon ja voit hakea sieltä rannekkeen, jolla pääset vuoroille.  HUOM! Muistathan laittaa voestiosioon "luistelujaoston jäsenmaksu", jotta maksu menee oikeaan paikkaan.

Pikarullaluisteluharjoitukset

Pikarullaluisteluharjoitukset alkavat keväällä, kun kelit sen sallivat. Pääsääntöisesti pikarullaluistelun maantieharjoitukset ovat maanantaisin klo 18:00 - 19:30 ja keskiviiikoisin on rataharjoitukset Kupittaan radalla klo 18:00-19:00.

Joskus kilpailumatkat, vaihtoehtoiset harjoitukset, leirit tai sää muuttavat yksittäisiä vakituisia harjoitusaikoja.

Emme rullaluistele sateella, mutta keskiviikkoharjoitukset pidetään silti, tossuilla.

Ota yhteyttä ja tule keskiviikon harjoituksiin mukaan tutustumaan toimintaamme!