Tapahtumat ja harjoitukset

Pikaluisteluvuorot

Luistelujaostolla on pikaluisteluvuorot Parkin kentällä tiistaisin ja torstaisin klo 20:30-22:00 ja sunnuntaisin klo 8:00-9:00. Tiistaisin on ohjatut harjoitukset klo 20:30-21:30. Voit tulla mukaan kokeilemaan ja tutustumaan. Hokkarit tai retkiluistimet riittävät mainiosti alkuun.

Jäsenmaksu  sisältää pikaluisteluvuorot.  Voit maksaa rahan tilille FI0557100410023147 ja ilmoittaa maksusta meilitse, (kati.koota@turunurheiluliitto.fi), niin saamme ilmoitettua nimesi liikuntapalveluvirastoon ja voit hakea sieltä rannekkeen, jolla pääset vuoroille.  HUOM! Muistathan laittaa viestiosioon "luistelujaoston jäsenmaksu", jotta maksu menee oikeaan paikkaan.

Pikarullaluisteluharjoitukset

Pikarullaluisteluharjoitukset alkavat keväällä, kun kelit sen sallivat. Pääsääntöisesti pikarullaluistelun rataharjoitukset ovat tiistaisin Kupittaan radalla klo 18:00-19:00.

Aikuisten yhteislenkki on maanteillä maanantaisin klo 18:00 - 19:30. Ilmoita Katille ajoissa mukaan tulostasi, niin kuulet, mistä milloinkin startataan.

Joskus kilpailumatkat, vaihtoehtoiset harjoitukset, leirit tai sää muuttavat yksittäisiä vakituisia harjoitusaikoja.

Ota yhteyttä Katiin (varmimmin tekstari 0405833943) ja tule tiistain harjoituksiin mukaan tutustumaan toimntaamme!