Tapahtumat ja harjoitukset

Marraskuun harjoitukset

Ma 6.11 Paavo Nurmen urheilupuiston keskikenttä (jossa juoksusuora) klo 17.00-18.00

Pe 10.11. Kupittaan YU-halli klo 17:30-18:30

Ma 13.11 Paavo Nurmen urheilupuiston keskikenttä klo 16.00-17.00

Ti 14.11 Kaarina YU- kenttä klo 16.30 - 17.30

La: 18.11 jäätreeni, jos jäätilanne sen sallii Madolla

TI 21.11 Kupittaan Urheiluhalli klo 18.30-19.30

Pe 24.11. Kupittaan YU-halli (tai jäätilanteen salliessa jäätreenit lauantaina 25.11. Madolla)

Ti 28.11. Kupittaan YU-halli klo 17:30-18:30

Pe 1.12./ la 2.12. - su 3.12. Virttaan leiri!

Lokakuun harjoitukset (tossuilla)

Ma klo 18.30-19.45 Impivaara ( nopeus, räjähtävyys, liikkuvuus)

Ke klo 17:00-18:00 Kuuvuoren portaat

To klo 18.30-19.50 Impivaara( ei 26.10) juoksu,- kuivaluistelu,- lihaskunto ( aerobinen treeni)

Pikaluisteluvuorot

Luistelujaostolla on pikaluisteluvuorot Parkin kentällä. Voit tulla mukaan kokeilemaan ja tutustumaan. Hokkarit tai retkiluistimet riittävät mainiosti alkuun.

Jäsenmaksu  50€ sisältää koko kauden harjoitukset sekä jäämaksun (= pikaluisteluvuorot).  Voit maksaa rahan tilille FI0557100410023147 ja lähettää kuva maksusta meilitse, (kati.koota@turunurheiluliitto.fi), niin saamme ilmoitettua nimesi liikuntapalveluvirastoon ja voit hakea sieltä rannekkeen, jolla pääset vuoroille.  HUOM! Muistathan laittaa viestiosioon "luistelujaoston jäsenmaksu", jotta maksu menee oikeaan paikkaan.

Rullaluisteluharjoitukset

Pikarullaluisteluharjoitukset alkavat keväällä, kun kelit sen sallivat. Pääsääntöisesti pikarullaluistelun rataharjoitukset ovat tiistaisin Kupittaan radalla klo 18:00-19:00.

Aikuisten yhteislenkki on maanteillä maanantaisin klo 18:00 - 19:30. Ilmoita Katille ajoissa mukaan tulostasi, niin kuulet, mistä milloinkin startataan.

Joskus kilpailumatkat, vaihtoehtoiset harjoitukset, leirit tai sää muuttavat yksittäisiä vakituisia harjoitusaikoja.

Ota yhteyttä Katiin (varmimmin tekstari 0405833943) ja tule tiistain harjoituksiin mukaan tutustumaan toimntaamme!