Nyrkkeily on monipuolinen, kokonaisvaltainen ja haastava laji

Nyrkkeilyjaostossa voi harrastaa sekä kunto- että kilpanyrkkeilyä. Nyrkkeily lajina panee kehon ja mielen kovalle koetukselle. Monille tuleekin yllätyksenä, kuinka vaativa tekniikkalaji nyrkkeily pohjimmiltaan on. Nyrkkeily on tehokas tapa nostaa kuntoa ja purkaa aggressioita. Se tekee hyvää myös niska- ja hartiaseudun lihaksille.

Nyrkkeilyjaoston toimintaan kuuluu kuntonyrkkeily, kilpanyrkkeily ja juniorinyrkkeily. Harjoituspaikkana on nyrkkeilysali Alfa-liikuntakeskuksessa, osoitteessa Raunistulantie 15.

Tervetuloa treenaamaan mukavassa porukassa, mukaan tarvitset ainoastaan sisäliikuntavarusteet (ei mustapohjaisia kenkiä) ja reipasta mieltä! Muut varusteet saa alkuun lainaksi salilta.

Salil eka, salil vika

Ammattivalmentaja vetää harjoituksia ja tekee päivän aikana myös toimistohommia, mutta työ ei rajoitu virka-aikaan.

05.06.2018TuULLue uutinen »

Haku Turun Urheiluliiton liikunnalliseen iltapäiväkerhoon käynnistyy

Voimistelu- ja liikuntajaosto pyörittää toista vuotta liikunnallista iltapäiväkerhoa 1.- ja 2.-luokkalaisille Jumppalan tiloissa Räntämäessä. Haku ensi vuoden iltapäiväkerhotoimintaan on käynnissä 15.–31.3.

15.03.2018TuULLue uutinen »

Alkuvuonna palkintosadetta

Turun Urheiluliiton jäsenet ovat saaneet alkuvuodesta tunnustusta työlleen. Tammikuun lopulla Gatorade Centerissä järjestetyssä Varsinais-Suomen Urheilugaalassa urheiluliittolaiset pääsivät pokkaamaan kuusi eri palkintoa.

14.02.2018TuULLue uutinen »

Syyskokous 2017