Harjoitusajat ja hinnasto

Alkeiskurssi 2.1. - 11.1.

Nyrkkeilyn ja kuntonyrkkeilyn alkeiskurssi järjestetään heti vuoden alussa neljänä iltana tiistaisin ja torstaisin klo 17:50-18:50. Kolmantena ja neljäntenä päivänä 9. ja 11.1. alkeiskurssilaiset osallistuvat yhteiseen alku- ja loppuverryttelyyn kuntoilijoiden kanssa. Tekniikkaosuuden aikana käydään vielä pienryhmänä erikseen läpi perustekniikoita ja kerrataan aiemmin opittua. Alkeiskurssi maksaa 30 euroa, ja ilmoittautuminen on nyt avattu jäsenrekisteriin.

Hinnasto

Jäsenmaksut
 - Alle 15-vuotiaat: 20 €/kalenterivuosi
 - 15 vuotta täyttäneet: 30 €/kalenterivuosi

Harjoitusmaksut
 - Kausimaksu 60 €/kausi (kausia kevät ja syksy), vaatii jäsenmaksun
 - 10-kerran kortti 50 €, ei vaadi jäsenmaksua

Lisenssit
 - Kunonyrkkeilylisenssi: 10 €/kalenterivuosi, kerätään jäsenmaksun  tai 10-kerran kortin hankinnan yhteydessä.
 - Kilpanyrkkeilylisenssi: 40 €/kalenterivuosi, erotus kuntonyrkkeilylisenssiin kerätään kilpailijoiden kausimaksun yhteydessä yhdessä pakollisen vakuutusmaksun kanssa.
 - Toimitsijalisenssi: 15 €/kalenterivuosi, vaaditaan tuomareilta ja kisoissa avustavilta valmentajilta.

Vakuutukset
Meidän kauttamme on nyt mahdollista ostaa myös Sporttiturvan vakuutukset kunto- ja kilpanyrkkeilyssä tapahtuvien äkillisten tapaturmien varalle. HUOM! Vain olympianyrkkeilyvakuutus (tai hyvin kattava henkilökohtainen vakuutus) kattaa kehässä tapahtuvat tapaturmat.
 - Kuntonyrkkeilyvakuutus (aikuiset) 18 €
 - Kuntonyrkkeilyvakuutus (alaikäiset) 12 €
 - Olympianyrkkeilyvakuutus (aikuiset) 189 €
 - Olympianyrkkeilyvakuutus (alaikäiset) 72 €

Kulku liikuntatiloihin tapahtuu portin kautta. Meiltlä voi hankkia valmiiksi ladattuja kulkurannekkeita. Rannekkeen lunastusmaksu on 8 € ja kertamaksu 20 vuotta täyttäneiltä 2 €. Saatavilla valmiiksi ladattuja 10 kerran rannekkeita hintaan 28 € sekä nuorisorannekkeita 8 € hintaan. Saattajarannekkeella vanhempi pääsee sisälle samalla rannekkeella lapsen kanssa.

Lisälataukset rannekkeisiin joko Impivaaran uimahallilla, liikuntapalvelukeskuksen palvelupisteellä Veritas-stadionilla Kupittaalla tai netissä
www.turku.fi Etusivu > Kulttuuri ja liikunta > Liikunta > Rannekkeet > Liikuntaranneke TAI suora osoite: http://osteri.pusatec.fi/liikunta/?CompanyId=1

HUOM! Jos olet jo Turun Urheiluliiton jäsen toisessa jaostossa, muista näyttää jäsenkorttisi. Yksi jäsenmaksu kattaa koko seuran kaikki jaostot.

Harjoitusajat

Kuntonyrkkeily:
 - tiistaisin ja torstaisin klo 17:50 - 18:50
 - lauantaisin klo 11:00 - 12:30

Nyrkkeily ja kilpanyrkkeily (valmantajaina mm. Javanainen, Kauramäki ja Saari):
 - tiistaisin ja torstaisin klo 16:30 - 17:45
 - lauantaisin klo 10:00 - 11:00

Nyrkkeily ja kilpanyrkkeily (valmentajana Järvinen):
 - tiistaisin ja torstaisin klo 17:00 - 19:00
 - lauantaisin klo 11:00 - 12:30

Harrasteryhmä 11-15 -vuotiaille:
 - sunnuntaisin klo 13:00 - 13:55

Nyrkkeilyleikkikoulu 6-10 -vuotiaille:
 - sunnuntaisin klo 14:00 - 14:55.

Ilmoittaudu mukaan sähköisesi tästä.

Meillä käy maksuvälineenä käteinen, Smartum ja epassi/SporttiPassi
Smartum

ePassi