Kuntonyrkkeily

Kuntonyrkkeily on monipuolinen laji, johon Turun Urheiluliitossa lisää mielenkiintoa tuovat vaihtuvat ohjaajamme, joista jokaisella on aina omanlaisensa harjoitukset. Laji sopii kaikille ikään, kuntoon, sukupuoleen ja kokoon katsomatta. Kuntonyrkkeilyssä käy harrastajia aina yläasteikäisistä eläkeläisiin, ja treenitahtia voi vaihdella rauhallisesta rankkaan oman kunnon mukaan.

Harjoitukset ovat aina itsenäisiä kokonaisuuksia, eivätkä vaadi säännöllistä osallistumista aikaisempiin harjoituksiin. Salilla voi siis käydä oman aikataulun mukaan kolme kertaa viikossa tai vaikka kerran kuukaudessa. Mukaan tarvitse vain mukavat sisäliikuntavarusteet, muut välineet saa alkuun lainaan salilta. Salilta on myös mahdollista ostaa perusvälineitä, kuten käsisiteitä, hanskoja ja hyppynaruja.

Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan! Tutustumiskerta on maksuton. Sisään pääsee kun paikalle tulee ajoissa, ja kutsuu liikuntatilojen kulkuportin vieressä olevasta summerista jonkun salilta avaamaan portin.

Ilmoittaudu mukaan sähköisesi tästä.