Nyrkkeily

Mukaan treenaamaan voi tulla niin omaksi ilokseen kuin kilpailumielessäkin

Nyrkkeilyä Turun Urheiluliitossa

Kilpanyrkkeilijöitä valmentavat Turun Urheiluliitossa muun muassa Taneli Kauramäki, Kalevi Javanainen, Jouni Järvinen sekä Pertti Saari.

Nyrkkeily on monipuolinen, kokonaisvaltainen ja haastava laji, joka panee sekä kehon että mielen kovalle koetukselle. Monille tulee yllätyksenä, kuinka vaativa tekniikkalaji nyrkkeily pohjimmiltaan on. Nyrkkeilyä on verrattu jopa tanssiin, rytmitajusta ja kehon koordinaatiokyvystä kun on hyötyä molemmissa lajeissa. Vaikka tähtäimessä ei olisikaan kilpakehät, on nyrkkeily tehokas tapa kehittää kuntoa ja purkaa aggressioita. Sopii myös naisille!

Kilpanyrkkeilyn harjoitusajat

tiistaisin ja torstaisin klo 16.30–17.45 (Kauramäki, Javanainen) ja klo 17.00–19.00 (Järvinen)
lauantaisin klo 10.00–11.00 (Kauramäki, Javanainen) ja klo 11.00–12.30 (Järvinen)

Kasvaurheilijaksi.fi

11-16-vuotiaille nuorille on luotu oma sivusto, jonne he voivat rekisteröityä ja käydä täyttämässä erilaisia urheiluun ja urheilulliseen elämäntapaan liittyviä testejä. Testit antavat nuorelle palautetta omista vastauksistaan, ja sivustolle on mahdollista lisätä pääsy myös vanhemmmille tai valmentajille, joiden kanssa vastauksia ja tuloksia voi käydä läpi.

Jos haluat saada nyrkkeilyvalmentajilta kommenttia ja palautetta testeistä, voit lisätä profiiliin kutsun sähköpostilla nyrkkeily@turunurheiluliitto.fi.

Ilmoittaudu mukaan sähköisesi tästä.