TS-Kortteliajot 26.4.2015

Julkaistu: 13.04.2015

TS-Kortteliajot avaa suomalaisen pyöräilykauden

Suomalaisen pyöräilykauden ensimmäinen todellinen kohokohta ajetaan jo 58. kertaa. TS-Kortteliajot kokoaa vuosittain kansalliset kärkikuskit kilvoittelemaan noin puolentoista tunnin ajaksi tiukkakurvisen kilpailun voitosta.

Kansallisessa pyöräilykalenterissa on muutama muiden ylitse nouseva klassikkokilpailu, joista TS-Kortteliajot on yksi klassikoista, joiden voittoa jokainen pyöräilijä Suomessa arvostaa suuresti. TS-Kortteliajot erottuu edukseen nopealla ja yleisöystävällisellä kilpailureitillä, joka on aivan Turun sydämessä.

TS-Kortteliajot ajetaan tänä vuonna huhtikuun viimeisenä sunnuntaina; lähdöt klo 12 alkaen. Miesten yleisen luokan lähtö on klo 12.30.  Lähtöviivalla on jälleen kymmenkunta keltamustaa kilpailijaa ja tavoitteena on parantaa viime vuoden viidettä sijaa, sekä olla näkyvästi esillä koko kilpailun ajan. Turun Urheiluliittoa edustaville kilpailijoille TS-Kortteliajot ovat luonnollisesti hieno hetki ajaa seuramme kotikaupungissa lukuisten tuttujen silmäparien edessä.

Tervetuloa kannustamaan keltamustia pyöräilijöitämme Aurajoen rannoille!

Ohjeita kilpailijoille!