Harrastepyöräily

Harrastepyöräilijöiden mukana liikkuu iso joukko Turun alueen pyöräilijöistä. Järjestämme ulkoajokaudella ohjattuja viikkolenkkejä tiistaisin ja torstaisin. Lisäksi jäsenemme kutsuvat ahkerasti yhteislenkkejä myös viikonloppuisin. Olemme pyrkineet myös vuosittain järjestämään muutaman pidemmän yhteisreissun; tutuksi ovat tulleet niin Näsijärven ympäristö, Ahvenanmaan punaiset tiet, Vänern & Vättern -järvet Ruotsissa kuin vaikkapa Sa Calobran nousu Mallorcalla.

Ajokauden ulkopuolella toimintaamme kuuluu viikoittainen kuntopiiri seuran kuntosalilla sekä yhteinen spinningvuoro. Lisäksi olemme kokoontuneet vuosittain myös perinteikkääseen pikkujoulun viettoon; yleensä kulttuurillisissa merkeissä.

Toimintamme on kaikille avointa, mukaan mahtuu kaikenikäiset ja -kuntoiset! Viikkolenkit, kuten muukin toimintamme, on mukavan sosiaalista toimintaa jossa kunto kohoaa huomaamatta. Jäsenmaksumme vuodelle 2017 on 30€ joka oikeuttaa osallistumaan järjestämiimme tapahtumiin. Viikkolenkeille ovat toki kaikki tervetulleita!

Lisätietoja:
harrastepyoraily@turunurheiluliitto.fi