Turku Touring Pyöräily 19.-20.8.2017

Turku Touring Pyöräily on koko perheen reipas ja hyväntuulinen pyöräilytapahtuma. Tapahtumapaikkana on neljättä vuotta putkeen idyllinen Turun Tuomiokirkkopuisto. Matkat ajetaan Turussa ja lähikunnissa. Kyseessä on Varsinais-Suomen suurin pyöräilytapahtuma ja kaikenikäiset sekä -tasoiset pyöräiijät ovat tervetulleita aktiiviharrastajista työmatkapyöräilijöihin

Lauantaina 19.8. ajetaan Suomen pisin yksipäiväinen  kuntoajo Tour 300 sekä toista vuotta mukana oleva Tour 240.

Sunnuntaina 20.8. ajetaan Tour 30, Tour 80 ja Tour 120 ajot.

Tapahtuma-alueella Tuomiokirkon puistossa järjestetään liikunnallista toimintaan lapsille sunnuntaina. Paikalla on mahdollisuus erilaisiin liikuntaleikkeihin.

Tarjoamme myös perheen muille jäsenille ideoita tutustua Turkuun kun matkakumppani on pyöräilemässä. Turku on mitä kaunein kesäkaupunki ja useat jokirannan ravintolat sekä keskustan kaupat tarjoavat mahdollisuuksia kulinaristille tai shoppailijalle. Myös monenlaiset liikunta- ja kulttuuriaktiviteetit ovat joko kävelymatkan lyhyen bussimatkan päässä.

Ilmoittautuminen: tuul.tapahtumiin.fi, mikäli ilmoitat mukaan 5 pyöräilijää, voit ilmoittaa kuudennen ilmaiseksi.

Turku Touring Pyöräilyn järjestää Turun Urheiluliiton pyöräilyjaosto.

Lisätietoja:

turkutour@turunurheiluliitto.fi