Turku Touring Pyöräily 18.-19.8.2018 - Huom. tapahtumapaikka vaihtunut!

Tervetuloa mukaan myös vuonna 2018! Turku Touring Pyöräily on koko perheen reipas ja hyväntuulinen pyöräilytapahtuma. Tapahtumapaikkana on tänä vuonna Turun yliopiston Educariumin piha,  Assistentinkatu 5:ssä. Matkat ajetaan Turussa ja lähikunnissa. Kyseessä on Varsinais-Suomen suurin pyöräilytapahtuma ja kaikenikäiset sekä -tasoiset pyöräiijät ovat tervetulleita aktiiviharrastajista työmatkapyöräilijöihin

Lauantaina 18.8. ajetaan Suomen pisin yksipäiväinen kuntoajo Tour 300 sekä nyt jo kolmatta vuotta mukana oleva Tour 240.

Sunnuntaina 19.8. ajetaan Tour 30, Tour 80 ja Tour 120 ajot.

Tapahtuma-alueella järjestetään liikunnallista toimintaan lapsille sunnuntaina. Paikalla on mahdollisuus erilaisiin liikuntaleikkeihin.

Tarjoamme myös perheen muille jäsenille ideoita tutustua Turkuun kun matkakumppani on pyöräilemässä. Turku on mitä kaunein kesäkaupunki ja useat jokirannan ravintolat sekä keskustan kaupat tarjoavat mahdollisuuksia kulinaristille tai shoppailijalle. Myös monenlaiset liikunta- ja kulttuuriaktiviteetit ovat joko kävelymatkan lyhyen bussimatkan päässä.

Lisää sunnuntain tapahtumasta kevään aikana. Kuvia viime vuosien tapahtumista https://tuulpyoraily.kuvat.fi/kuvat/

Ilmoittautuminen: https://tuul.tapahtumiin.fi

Mikäli ilmoitat mukaan 3 pyöräilijää, voit ilmoittaa neljännen ilmaiseksi.

Turku Touring Pyöräilyn järjestää Turun Urheiluliiton pyöräilyjaosto.

Lisätietoja:

turkutour@turunurheiluliitto.fi