Telinevoimistelun harrasteryhmissä vielä muutamia paikkoja vapaana

Julkaistu: 18.08.2015

Harrasteryhmät täyttyvät - toimi nopeasti ja varmista paikkasi.

Turun Urheiluliiton Telinevoimistelun suosituissa harrasteryhmissä on vielä muutamia paikkoja vapaana. Nyt koulujen alkaessa ja lomien päättyessä viimeisetkin ryhmät täyttynevät pian, joten varmistaaksesi paikkasi ilmoittaudu nopeasti.

Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaosto tarjoaa harrastevoimistelua kaikenikäisille. Perheen nuorimmat pääsevät temppuilemaan yhdessä vanhempiensa kanssa tempputaaperoihin, ja oppivat samalla voimistelun alkeita. Lisäksi tarjolla on telinekoulu, jossa päästään tutustumaan voimistelun saloihin Vasaramäen tai Pääskyvuoren koululla. Hieman vanhemmille tai enemmän telinevoimistelua kaipaaville tarjoamme taitoryhmien kautta voimistelumahdollisuuden harrastaa lajia Liikuntakeskus Alfassa. Emme luonnollisestikaan unohda aikuisia, vaan erittäin suositut aikuisten harrasteryhmät alkavat muiden harrasteryhmien tapaan ensi viikolla.

Telinevoimistelu on myös erinomainen oheislaji. Siksi suosittelemme harrasteryhmiä myös muiden lajien harrastajille. Oheisryhmiimme ovat vuosien varrella osallistuneet muun muassa salibandya, jääkiekkoa, jalkapalloa, taitoluistelua, uintia ja yleisurheilua päälajinaan harrastavat. Kokemuksemme mukaan telinevoimistelu oheislajina parantaa ketteryyttä, voimaa, notkeutta ja kehonhallintaa parantaen suoriutumista myös päälajissa sekä samalla ehkäisee loukkaantumisia. Muiden lajien harrastajat ovat enemmän kuin tervetulleita mukaan harrasteryhmiemme toimintaan joko yksin normaaleihin hrrasteryhmiin ilmoittautumalla, tai mahdollisuuksien mukaan pyrimme räätälöimään joukkueelle tai ryhmälle sopivat oman oheisryhmän, mikäli koko porukka haluaa ottaa kaiken irti oheisharjoittelumahdollisuudesta.

Lisätietoa löytyy alla olevasta linkistä:

Harrasteryhmät (Final Call)