Voimisteluliiton mestaruuskilpailuissa menestystä

Julkaistu: 26.04.2015

Turun Urheiluliiton telinevoimistelijat kahmivat mitaleita ja seuramestaruuksia Jyväskylässä järjestetyissä Voimisteluliiton mestaruuskilpailuissa

Viikonloppuna Jyväskylän Hipposhallissa järjestetyissä Suomen Voimisteluliiton Mestaruuskilpailuissa Turun Urheiluliitto voitti seuramestaruuden NTV kilpalinjan B-, C- ja D-luokissa. Lisäksi poikien puolella 1. luokassa tuli pronssia sekä neljäs sija 2. ja 3. luokissa.

Henkilökohtaisista mitaleista päästiin myös nauttimaan. Miesten telinevoimistelussa Sampo Zhang otti hopeaa Rekillä. Lisäksi Changwei Qiu voimisteli 6-ottelussa ja rekillä pronssille sekä Leevi Hannula permannolla niin ikään pronssille.

Changwei, Leevi ja Sampo. Arkistokuva: Jenni Lindroos

Tyttöjen puolella henkilökohtaisille mitaleille voimistelivat kilpalinjan B-luokassa (nuoremmat) Ooa Vehviläinen kultaan ja Enni Vaskelainen pronssille, C-luokassa (nuoremmat) Aura Heikkilä hopealle ja Lumi Sillanpää pronssille, C-luokassa (vanhemmat) Venla Eloranta hopealle, D-luokassa (nuoremmat) Sofia Salminen kultaan ja D-luokassa (vanhemmat) Riina Murro kultaan. Lisäksi tyttöjen PM-katsastuksessa Helmi Murto oli puomilla toinen ja permannolla kolmas.

C-luokan mestarijoukkue. Kuva: Kimmo Murto

Täydelliset kisatulokset löytyvät täältä.