Aikuisten harrastetelinevoimistelu

Kaiken tasoisille voimistelijoille! Ryhmät ja reaaliaikainen paikkatilanne nähtävissä ilmoittautumispalvelussa

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Alkeisryhmään osallistuvilla EI tarvitse olla aiempaa kokemusta telinevoimistelusta!

Aikuisten telinevoimistelu 18+ alkeisjatko- ja jatkoryhmät ovat suunnattu 18-40 -vuotiaille naisille ja miehille. Meiltä löytyy lisäksi Pekka Ahon valmentamat 35+ harrasteryhmä työikäisille naisille ja miehile (sopii esim. matkatyötä tekeville!) sekä 65+ "Jäykät pojat" kilparyhmä senioreille.

Ryhmiä Alfan liikuntakeskuksessa arkipäivisin. Tarjoamme mahdollisuuden myös leikkimieliseen kilpailemiseen. Ryhmien harjoitusten kesto on 60-120 min/kerta. (kts. Ilmoittautuminen).

Hinnat ja laskutus syksyllä 2018 - kevät 2019

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erillisiä. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + jäsenmaksu (voimassa kalenterivuoden). Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Opiskelijakortti tulee näyttää ohjaajalle/lähettää kuva meilitse toiminnanohjaajalle hyvissä ajoin ennen 2 erän luontia (syksyllä lokakuussa ja keväällä helmikuussa).

Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kausimaksun. Syyskaudella ilmoittautuneet siirretään automaattisesti seuraavalle kaudelle. Uusille jäsenille kauden ensimmäinen kerta on maksuton. Paikka tulee peruuttaa ensimmäisen kerran jälkeen jäsenrekisteristä, mikäli ei tutustumiskerran jälkeen jatka ryhmässä voimistelua! Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!!
Hyvä tietää: Loman, työn, lastenhoidon ym. takia tapahtuvia poissaoloja ei voi korvata toisen arkipäivänä haroittelevat ryhmän harjoituskerralla. Alfassa ei oel mahdollsita harjoitella omatoimisesti.

Syys- ja kevätkauden hinnat:
alkeisryhmä         1h vk:ssa 195€ (97,50€+97,50€)
alkeisjatkoryhmä 1h vk:ssa
jatkoryhmä          1h vk:ssa
                               1,5h vk:ssa 235€
                                  3h vk:ssa 295€

Räätälöi itsellesi viikon treenikerrat! Ilmoittaudu vaikka kahteen tai kolmeen ryhmään. Harjoittele 4,5h vk.ssa yht. 310€ kausihinntaan!
(harjoitukset ma, ti ja to).  La 10x treenipaketti ei kuulu räätälöityy kausihintaan!

esim. harjoitukset ma, ti ja to yht. 310€ + lisäkerrat 10x paketti 150€ -> kausi yht. 460€
(poikkeus esim. ma + ti sekä la (2xvk:ssa) harjoitteleva -> kausi yht. 97,50€ + 147,5€ -> 1 erä: 245€ ja 2 erä: 65€ eli kausi yht. 310€)

KESÄ 2018
Tarjomme 1,5h harjoituksia vk 22-26 ja 31-32. Lue lisää kesäleirit ja -treenit 2018 alta!

Poissaoloilmoitukset

Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Toivomme kuitenkin ilmoitusta esteestä saapua harjoituksiin, mikäli poissaoloja kertyy peräkkäin useampi.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja Mona Leino
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040-8206206 (arkisin klo 9-15, ei teksti , whatsup tai meseviestejä) Lomilla heinäkuun!