Aikuisten harrastetelinevoimistelu

Rohkeasti mukaan!

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Alkeisryhmään osallistuvilla EI tarvitse olla aiempaa kokemusta telinevoimistelusta!

Aikuisten telinevoimistelu 18+ ryhmät ovat suunnattu 18-45 -vuotiaille naisille ja miehille. Meiltä löytyy lisäksi 40+ sekä 65+ -ryhmät aikuisille.

Valmiiksi räätälöityjä treenipaketteja löytyy 1-2 x viikossa harjoitteleville. Tarjoamme myös mahdollisuuden kilpailemiseen. Ryhmien harjoitusten kesto on 60-120 min/kerta. (kts. Ilmoittautuminen).

Hinnat ja laskutus syksyllä 2016

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. opiskelijakortti, eläkeläiskortti).

Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kausimaksun. Syyskaudella ilmoittautuneet siirretään automaattisesti seuraavalle kaudelle. Uusille jäsenille kauden ensimmäinen kerta on maksuton. Paikka tulee peruuttaa ensimmäisen kerran tai kuluneen kauden jälkeen jäsenrekisteristä, mikäli ei tutustumiskerran jälkeen jatka ryhmässä voimistelua!

Sisäänpääsy

Liikuntakeskus Alfaan kulkemiseen tarvitaan kulkuranneke. Turun kaupungin Alfan kulkurannekkeen (8 €) voi hankkia ja ladata ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Kaupunki veloittaa aikuisilta 1,50€/ kerta käyntimaksua. Alfan käyntikertoja voi ladata kaupungin toimipisteissä ja myös rannekkeen aktivoinnin jälkeen sähköisesti. Rannekkeen numero tulee toimittaa toiminnanohjaajalle katoamistapauksia varten.

Poissaoloilmoitukset

Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Toivomme kuitenkin ilmoitusta esteestä saapua harjoituksiin, mikäli poissaoloja kertyy peräkkäin useampi.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja Mona Leino
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040-8206206 (arkisin klo 9-15, huom. lomalla 4.-24.7.2016)