Aikuisten harrastetelinevoimistelu

Ilmoittautuminen alkaa 29.7.2017 klo 8.00. Rohkeasti mukaan!! Ryhmät nähtävissä ilmoittautumispalvelussa koko heinäkuun ajan!

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Alkeisryhmään osallistuvilla EI tarvitse olla aiempaa kokemusta telinevoimistelusta!

Aikuisten telinevoimistelu 18+ alkeisjatko- ja jatkoryhmät ovat suunnattu 18-45 -vuotiaille naisille ja miehille. Meiltä löytyy lisäksi Pekka Ahon valmentamat 40+ alkeisjatkoryhmä työikäisille naisille ja miehile (sopii esim. matkatyötä tekeville!) sekä 65+ "Jäykät pojat" kilaileva jatkoryhmä.

Valmiiksi räätälöityjä treenipaketteja löytyy 1-2 x viikossa harjoitteleville. Tarjoamme myös mahdollisuuden kilpailemiseen. Ryhmien harjoitusten kesto on 60-120 min/kerta. (kts. Ilmoittautuminen).

Hinnat ja laskutus syksyllä 2017 - kevät 2018

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erillisiä. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu (voimassa kalenterivuoden). Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Opiskelijakortti tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. opiskelijakortti, eläkeläiskortti).

Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kausimaksun. Syyskaudella ilmoittautuneet siirretään automaattisesti seuraavalle kaudelle. Uusille jäsenille kauden ensimmäinen kerta on maksuton. Paikka tulee peruuttaa ensimmäisen kerran jälkeen jäsenrekisteristä, mikäli ei tutustumiskerran jälkeen jatka ryhmässä voimistelua! Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!!
Syyskaudella voimistelleet siirretään automaattisesti kevätkaudelle. Uuden kauden paikka tulee peruuttaa, mikäli ei vuoden vaihteen jälkeen jatka voimistelua. Hyvä tietää: Loman, työn, lastenhoidon ym. takia tapahtuvia poissaoloja ei voi korvata toisen ryhmän harjoituskerralla.

kausihinnat:
alkeisryhmä         1h vk:ssa 195€ (97,50€+97,50€)
alkeisjatkoryhmä 1h vk:ssa
jatkoryhmä          1h vk:ssa
                               1,5h vk:ssa 235€
                                  3h vk:ssa 295€

Räätälöi itsellesi viikon treenikerrat! Ilmoittaudu vaikka kahteen ryhmään
2h    vk:ssa yht. 255€
4,5h vk.ssa yht. 310€

Sisäänpääsy Alfaan

Liikuntakeskus Alfan sisäänpääsyyn tarvitaan  kaupungin (8€) kulkuranneke. Alfan kulkurannekkeen voi hankkia ilmoittautumisen jälkeen. Hyvä kuitenkin huomioida, etttä seuran yhteyshenkilön pitää välittää ilmoittautumistiedot kaupungille rannekkeen ostoa varteen. Varmsita siis, että yhteystietosi ovat kaupungilla. Rannekkeen voi ostaa joko Liikuntapalvelukeskuksesta (Veritas Stadion) tai Impivaaran uimahallista. Kaupunki veloittaa aikuisilta 2€/ kerta käyntimaksua. Alfan käyntikertoja voi ladata kaupungin toimipisteissä ja myös rannekkeen aktivoinnin jälkeen sähköisesti. Lisätietoa kaupunginn nettisivuilta! Rannekkeen numero tulee kirjata jäsentietoiihin sille varatulle paikalle katoamistapauksia varten.

Poissaoloilmoitukset

Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Toivomme kuitenkin ilmoitusta esteestä saapua harjoituksiin, mikäli poissaoloja kertyy peräkkäin useampi.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja Mona Leino
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040-8206206 (arkisin klo 9-15)