Aikuisten harrastetelinevoimistelu

Kaiken tasoisille voimistelijoille! Ryhmät ja reaaliaikainen paikkatilanne nähtävissä ilmoittautumispalvelussa

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Alkeisryhmään osallistuvilla EI tarvitse olla aiempaa kokemusta telinevoimistelusta!

Aikuisten telinevoimistelu 18+ alkeis-, alkeisjatko- ja jatkoryhmät ovat suunnattu 18-n.40 -vuotiaille naisille ja miehille. Lisäksi tarjoamma telinevoimistelua kertamaksulla. Tämä Pekka Ahon valmentama 35+ harrasteryhmä on tarkoitettu lisäharjoitteluksi jatkoryhmäläisille. Ryhmä sopii hyvin myös pienituloisille ja matkatyötä tekeville!. Telinevoimisteluharrastusta voi jatkaa myös seniorina. Jaostossamme voimistelee "Jäykät pojat"  65+ kilparyhmä, joka harjoittelee aamupäivisin Pekka Ahon johdolla.

Tarjoamme aikuisten telinevoimisteluryhmiä Alfan liikuntakeskuksessa vain arkipäivisin. Alkeisryhmissä harjoitellaan perustaitoja sekä kasvatetaan kuntoa ja vartalovoimaa. Jatkoryhmissä jatketaan lajitaitojen kehittämistä. Jatkoryhmässä voimistelevalla on mahdollisuus myös harjoitella kilpasarjoja ja osallistua leikkimielisiin kilpailuihin. Tiedustele lisää ohjaajilta.
Ryhmien harjoitusten kesto on 60-120 min/kerta. (kts. Ilmoittautuminen).

Hinnat ja laskutus syksyllä 2018 - kevät 2019

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erillisiä.
Ilmoittautumisen yhteydessä jäsenrekisteri luo jäsenelle kauden ensimmäisen erän valmennusmaksun ja jäsenmaksun (voimassa kalenterivuoden). Ryhmän kausi/valmennusmaksu laskutetaan kauden aikana kahdessa erässä.
Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan syksyllä marraskuussa ja keväällä maaliskuussa. Tässä toisessa erässä huomioidaan mahdolliset opiskelija- ja/tai perhealennukset. Alennus on  -10% kausi/valmennusmaksusta.
HUOM! Opiskelijakortti tulee näyttää ohjaajalle/lähettää kuva meilitse toiminnanohjaajalle hyvissä ajoin ennen 2 erän luontia (syksyllä lokakuussa ja keväällä helmikuussa).

Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kausimaksun. Syyskaudella ilmoittautuneet siirretään automaattisesti  kevätkaudelle.
Uusille jäsenille kauden ensimmäinen kerta on maksuton. HUOM! Ryhmäpaikka tulee perua heti ensimmäisen ilmaisen kokeilukerran jälkeen jäsenrekisteristä, mikäli ei tämän tutustumiskerran jälkeen ole jatkamassa voimistelua! Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!!

Hyvä tietää: Loman, työn, lastenhoidon ym. takia tapahtuvia poissaoloja ei voi korvata toisen ryhmän harjoituskerralla. Alfassa ei ole mahdollista harjoitella omatoimisesti.

Syys- ja kevätkauden hinnat:
alkeisryhmä          1,5h vk:ssa 235€ (veloitetaan kausittain kahdessa erässä: 1 erä 117,5€ + 2 erä 117,5€)
alkeisjatkoryhmä
jatkoryhmä

Räätälöi itsellesi useampi harjoittelukerta viikkoon: Voit halutessasi ilmoittaudua useampaan ryhmään. Harjoittele 18+ ryhmissämme 3-4,5h vk.ssa yht. 295€ - 310€ kausihintaan!
(harjoitukset ma, ke ja to). Jatkoryhmissä voimistelevat: Lisää harjoittelukertoja ilmoittautumalla Pekan ryhmään.

Poissaoloilmoitukset

Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Toivomme kuitenkin ilmoitusta esteestä saapua harjoituksiin, mikäli poissaoloja kertyy peräkkäin useampi.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja Mona Leino
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040-8206206 (arkisin klo 9-15, ei teksti , whatsup tai meseviestejä) Lomilla heinäkuun!