FreeGym

Telinevoimistelun ja parkourin yhdistelmälaji. Ei tulospaineita ja nilkkojen ojennuksia!

FreeGym on niin tytöille kuin pojille suunniteltu hauska liikuntamuoto, missä harjoitellaan ilman tulospaineita yhdistäen niin telinevoimistelun, parkourin kuin GrossFitin harjoitteita. Lapset pääsevät turvallisissa olosuhteissa temppuilemaan koulutettujen ohjaajien avustamina. Tunti koostuu alkulämmittelystä, temppuilusta ja loppuvenyttelystä. FreeGym kehittään niin nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä, voimaa kuin liikkuvuuttakin. Ryhmä voi osallistua halutessaan seuran joulunäytökseen.

Ryhmä sopii kerran viikossa harjoittelevalle sekä aloittelijoille! Ilmoittautumalla ryhmään voit käydä kerran ilmaiseksi tutustumassa toimintaamme!

Tunnit
Vasaramäen koulu (tiistai) Teemme yhteistyötä Voimistelu- ja Liikuntajaoston kanssa!
17-18 Junnut 10+
18-19 Skidit 6+

Alfan Liikuntakeskus
18.30-20.00 Hulkit jatkoryhmä edistyneille freegymin harrastajille ja ex-kilpatelinevoimistelijoille.

Hinnat ja laskutus syksyllä 2018 - kevät 2019

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erilliset. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Kevätkaudelle siirto tapahtuu vuoden vaihtuessa automaattisesti! Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun! Paikka tulee peruttaa tutustumiskerran jälkeen tai syksykauden lopulla, mikäli ette ota seuraavan kauden paikkaa vastaan uuden kauden alkaessa. Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!

kausihinnat:
KOULUSALISSA
1x vk:ssa 60min 150€ (75€+75€)

2x vk:ssa yht. 2h30min harjoittelu koululla+Alfassa 250€

ALFA harrastesali
90min 1x vk:ssa 220€ (110€+110€)