FreeGym

FreeGym on niin tytöille kuin pojille suunniteltu hauska liikuntamuoto, missä harjoitellaan ilman tulospaineita yhdistäen niin telinevoimistelun, parkourin kuin GrossFitin harjoitteita. Lapset pääsevät turvallisissa olosuhteissa temppuilemaan koulutettujen ohjaajien avustamina. Tunti koostuu alkulämmittelystä, temppuilusta ja loppuvenyttelystä. FreeGym kehittään niin nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä, voimaa kuin liikkuvuuttakin. Ryhmä voi osallistua halutessaan seuran joulunäytökseen.

Ryhmä sopii kerran viikossa harjoittelevalle sekä aloittelijoille! Ilmoittautumalla ryhmään voit käydä kerran ilmaiseksi tutustumassa toimintaamme!

Tunnit
Vasaramäen koulu (tiistai)
16.30-17.30 Junnut 9+ alkeisryhmä
17.30-18.30 Skidit 7+ alkeis- ja alkeisjatkoryhmä
18.45-20.00 Nuoret 10+ jatkoryhmä

vastuuohjaaja Akseli Reunamo, ohjaaja Jenny Puusa

Alfan Liikuntakeskus (perjantai)
18.30-20.00 Hulkit jatkoryhmä 11+ ja 14+

vastuuohjaaja Akseli Reunamo, ohjaaja Lari Mallius

Hinnat ja laskutus syksyllä 2017 - kevät 2018

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erilliset. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Siirto tapahtuu vuoden vaihtuessa automaattisesti! Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun! Paikka tulee peruttaa tutustumiskerran jälkeen tai syksykauden lopulla, mikäli ette ota seuraavan kauden paikkaa vastaan uuden kauden alkaessa. Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!

kausihinnat:
KOULUSALISSA
1x vk:ssa 60min 165€ (82,50€+82,50€)
2x vk:ssa 120min 225€
2x vk:ssa yht. 2h30min 245€

2x vk:ssa yht. 120min harjoittelu koululla+Alfassa 230€
2x vk:ssa yht. 2h30min harjoittelu koululla+Alfassa 250€

ALFA harrastesali
90min 1x vk:ssa 220€ (110€+110€)
2x vk:ssa yht. 2h30min 260€

Sisäänpääsy Alfaan

Liikuntakeskus Alfan sisäänpääsyyn tarvitaan kaupungin (8€) kulkuranneke. Alfan kulkurannekkeen voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Jäsenen yhteystiedot tulee olla toimitettu seuran yhteyshenkilön toimesta kapungille ennen ostoa. Rannekkeen numero tulee kirjta jäsenrekisteriin sille tarkoitettuun sarakkeeseen katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksutonta alle 19-vuotiailta.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi