FreeGym

FreeGym on niin tytöille kuin pojille suunniteltu hauska liikuntamuoto, missä harjoitellaan ilman tulospaineita yhdistäen niin telinevoimistelun, parkourin kuin GrossFitin harjoitteita. Lapset pääsevät turvallisissa olosuhteissa temppuilemaan koulutettujen ohjaajien avustamina. Tunti koostuu alkulämmittelystä, temppuilusta ja loppuvenyttelystä. FreeGym kehittään niin nopeutta, ketteryyttä, kestävyyttä, voimaa kuin liikkuvuuttakin. Ryhmä voi osallistua halutessaan seuran joulunäytökseen.

Ryhmä sopii kerran viikossa harjoittelevalle sekä aloittelijoille!

Tunnit
Varamäen koulu (tiistai)
16.30-17.30 Junnut 11+
17.30-18.30 Skidit 7+
18.45-20.00 Nuoret 14+

Alfan Liikuntakeskus (perjantai)
18.30-20.00 Hulkit jatkoryhmä 14+

Hinnat ja laskutus syksyllä 2016

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Siirto tapahtuu vuoden vaihtuessa automaattisesti! Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun! Paikka tulee peruttaa tutustumiskerran jälkeen tai syksykauden lopulla, mikäli ette ota seuraavan kauden paikkaa vastaan uuden kauden alkaessa.

Sisäänpääsy

Liikuntakeskus Alfaan päästäkseen tarvitaan kulkuranneke. Turun kaupungin Alfan kulkurannekkeen (8 €) voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Rannekkeen numero tulee toimittaa omalle ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksutonta alle 19-vuotiailta.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi