Jumppasynttärit

Syksyn 2017 Tiikerisynttärit ovat loppuunmyyty. Kevään Tiikerisynttärivarauksia otamme vastaan vuoden vaihtumisen jälkeen.

Juhlapaikkana toimii Vasaramäen koulun (Lehmustien yksikkö) liikuntasali. Tempputiikerin telinesynttäreillä juhlijat tutustuvat telineradalla eri telineisiin ja niissä tehtäviin erilaisiin temppuihin. Rata sisältää muun muassa pomppupatjan, rekkitangot, puomin, renkaat, köydet ja paljon muuta. Tempputiikeri on myös paikalla!

Syntymäpäiviä järjestetään sunnuntaisin kello 15-16.45. Ensimmäinen tunti temppuillaan telineillä ja loppuaika käytetään ruokailuun sekä lahjojen avaamiseen. Paikalla on kaksi telinekouluohjaajaa, jotka vastaavat telineradan sisällöstä ja sen rakentamisesta sekä rataosuuden pyörittämisestä. Ohjaus tapauhtuu suomeksi. Lisäksi ohjaajat järjestävät tilan ruokailulle. Synttärisankari vastaa itse tarjoilusta.

Aikuisillakin on mahdollisuus kokeilla itsenäisesti telinerataa

Toivomme, että liikuntarajoitteisilla ja alle 3-vuotiailla juhlijoilla on mukana oma avustajana. Huomioittehan, että juhlijoita ei ole vakuutettu seuran puolesta!

Tempputiikeri synttärikutsukortti

Hinnasto

Enintään 15 lasta ja synttärisankari

• Turun Urheiluliiton Telinevoimistelujaoston jäsen 90 €
  • Muut 120 €

Enintään 22 lasta ja synttärisankari

• Turun Urheiluliiton Telinevoimistelujaoston jäsen 120 €
  • Muut 150 €

Peruuntumisesta tulee ilmoittaa aina mahdollisimman ajoissa. Peruutus tulee tehdä viimeistään kolme viikkoa ennen juhlia, jolloin emme veloita juhlista mitään. Mikäli peruutus tulee tämän jälkeen, veloitamme 50 % hinnasta. Sairastapauksissa päivämäärän muuttaminen on mahdollista seuraavaan kummallekin osapuolelle sopivaan ajankohtaan.

Synttärien varaus ja muut tiedustelut: Mikaela Lindqvist, mikaela.lindqvist (at) turunurheiluliitto.fi