Jumppaturva

Edullinen Jumppaturva harrastevoimisteluun

Helpoin tapa varmistaa jäsentemme vakuutusturva tapaturmien varalta on vakuuttaa koko voimistelujaoston harrasteryhmien voimistelijat edulliseen 3,50 euron hintaan. Vakuutus huomioidaan jäsenmaksussa, sillä uskomme, että jumppaajat sekä jumppaavien lasten vanhemmat suhtautuvat myönteisesti harrastuksen turvallisuuden varmistamiseen.

Pohjolan ja Voimisteluliiton Jumppaturvavakuutus on harrastejumppareiden tapaturmavakuutus. Vakuutus korvaa esim. ryhmäliikuntatunneilla, esiintymisissä ja näytöksissä sattuneet tapaturmat. Kaudella 2017-2018 vakuutus kelpaa Stara-lisenssin kanssa. Stara-lisenssin oston yhteydessä vakuutuksen voi ostaa myös yksittäin.

Voimaantuloa ja voimassaolo

Vakuutus (tunnus 06-8627097) tulee voimaan kunkin siihen liittyvän henkilön osalta 1.9.2017 tai  sen jälkeen klo 24.00 sinä päivänä, jona ilmoitus on saapunut liittoon. Vakuutuskausi on 1.9.2017-31.8.2018.

Vakuutus on voimassa lajiin liittyen alla mainituissa tilanteissa sekä niihin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla.

• Harrastevoimistelutoiminnassa: voimistelutunneilla, harjoituksissa, esityksissä, tapahtumissa ja näytöksissä
  • Stara-lisenssin kanssa ja Stara-tapahtumissa
  • Vakuutus on voimassa vain Suomessa.
  • Vakuutetulla ei ole omavastuuta.
  • Vakuutuksessa ei ole ikärajoja.

Jumppaturvan esite 2017-2018