Taitoryhmä

Taitoryhmä on telinevoimistelun harrastusmuoto, jolloin pienellä harrastusryhmällä on omat ohjaajansa. Ryhmä harjoittelee päämäärätietoisesti kaksi kertaa viikossa suorittaen seuran ja liiton taitomerkkejä sekä seuran tähtitestit kerran kaudessa. Ryhmässä harjoitellaan ntv B-luojan ja mtv 1-lk kilpasarjoja lajitaitojen kehittämiseksi. Ryhmä osallistuu seuran sisäiseen harrasteryhmien kilpailuun ns. Stara-tapahtumaan.
Ryhmä on tarkoitettu edistyneemmille voimistelijoille!

Hinnat ja laskutus syksyllä 2016

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ryhmässä kirjoilla ollessa sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun. Ensimmäisen kokeilukerran jälkeen tulee paikka peruuttaa heti jäsenrekisteristä, mikäli ei ole jatkamassa ryhmässä. Ilmoittautumalla syksyllä varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Paikka tulee peruttaa syksykauden lopulla, mikäli ei jatka vuoden vaihtuessa ja ns. uuden kauden alkaessa.

Sisäänpääsy

Liikuntakeskus Alfaan päästäkseen tarvitaan kulkuranneke. Turun kaupungin Alfan kulkurannekkeen (8 €) voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Rannekkeen numero tulee toimittaa omalle ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksutonta alle 19-vuotiailta.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi