Taitoryhmä

Taitoryhmä on telinevoimistelun harrastusmuoto, jolloin pienellä harrastusryhmällä on omat ohjaajansa. Ryhmä harjoittelee päämäärätietoisesti kerran tai kaksi kertaa viikossa suorittaen seuran ja liiton taitomerkkejä. Taitoryhmissä lapsia testautetaan seuran tähtitesteillä pari kertaa kaudessa. Testien perusteella ohjaajat pystyvät kartoittamaan voimistellijan taitotasoa, laatimaan ryhmään ja yksilöä tukevia harjoitteilta. Taitoryhmäläisille laaditaan joitakin tavoiteliikkeitä kauden aikana saavutettavaksi sekä harjoittelun innostamiseksi. Ryhmässä harjoitellaan ntv B-luojan ja mtv 1-lk kilpasarjoja lajitaitojen kehittämiseksi. Taitoryhmäläiset saavat halutessaan osallistuu seuran harrasteryhmien mestaruuskilpailuihin. Syyskausi päättyy jaoston yhteiseen joulunäytökseen. Kevätkauden päättää kokoperheelle tarkoitettu Kevätrieha.
 Ryhmän jäseneltä odotetaan hyvää perusvoimistelutaitoa, lajituntemusta sekä Temppumerkistövihkon pronssitason loppumerkintää. Ryhmä on tarkoitettu edistyneemmille voimistelijoille!

Hinnat ja laskutus syksyllä 2017 - kevät 2018

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkaudet on erillisiä. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu (voimassa kalenterivuoden). Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ryhmässä kirjoilla ollessa sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun. Voimistelupaikka tulee peruuttaa jäsenrekisteristä heti ensimmäisen ilmaisen kokeilukerran jälkeen, mikäli ei ole jatkamassa ryhmässä. Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!
Ilmoittautumalla syksyllä varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Paikka tulee peruttaa syksykauden lopulla, mikäli ei vuoden vaihtuessa jatka voimistelua alkavalla kaudella.

kausihinnat:
ALFA harrastesali
1h    1x vk:ssa harjoitus Alfassa             yht. 180€ (90€+90€)
1,5h 1x vk:ssa harjoitus Alfassa            yht. 220€ (110€+110€)
2h    2x vk:ssa harjoitukset Alfassa       yht. 240€

2,5h 2x vk:ssa harjoitukset Alfassa +koululla yht. 250€

2,5h 2x vk:ssa harjoitukset Alfassa      yht. 260€
3h    2x vk:ssa harjoitukset Alfassa      yht. 280€
5h    3x vk:ssa harjoitukset Alfassa      yht. 295€

4,5h  3x:vk:ssa
 harjoituksest Alfassa+koulussa yht. 270€

Sisäänpääsy Alfaan

Liikuntakeskus Alfan sisäänpääsyyn tarvitaan kaupunginn (8€) kulkuranneke. Alfan kulkurannekkeen voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Ostotapahtuman onnistumisesksi joaton yhteyhenkilön pitää toimittaa ryhmäläisten henkkilötiedot kaupungille. Telinevoimistelujaosto suosittelee hankkimaan rannekkeen vasata kokeilukerran jälkeen. Rannekkeen numero tulee kirjata jäsenrekisteriin sille varattuun tilaan katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksutonta alle 19-vuotiailta.
yleisimmät rannekkeet:

- lasten ranneke saattajaominaisuudella (ilmainen sisäänpääsy alle 14v. lapsi ja saattaja)
- nuorten ranneke (ilmainen sisäänpääsy 14-19-vuotiaat)

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040-8206206 (arkisin klo 9-15)