Telinekoulu

Telinekoulussa lapsi oppii perustaidot pienryhmässä oman ohjaajansa opastuksella. Ryhmä harjoittelee päämäärätietoisesti kerran viikossa suorittaen seuran taitomerkkejä. Ryhmä osallistuu seuran joulunäytökseen. Ryhmä sopii liikunnalliselle lapselle oheisharjoitukseksi sekä myös aloittelijoille!

Hinnat ja laskutus syksyllä 2016

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ryhmässä kirjoilla ollessa sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun. Ensimmäinen kerta on uusille jäsenille maksuton kokeilukerta. Paikka tulee peruuttaa heti jäsenrekisteristä, mikäli ei jatka kokeilukerran jälkeen! Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Ryhmän jäsenet siirretään automaattisesti uudelle kaudelle. Ryhmäpaikka tulee peruttaa syksykauden lopulla, mikäli ei jatka voimistelua vuoden vaihtuessa. .

Sisäänpääsy

Liikuntakeskus Alfaan päästäkseen tarvitaan kulkuranneke. Turun kaupungin Alfan kulkurannekkeen (8 €) voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Rannekkeen numero tulee toimittaa omalle ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksutonta alle 19-vuotiailta.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi