Telinekoulu

Telinekoulussa lapsi oppii perustaidot pienryhmässä oman ohjaajansa opastuksella. Ryhmä harjoittelee päämäärätietoisesti kerran viikossa suorittaen seuran taitomerkkejä. Ryhmä osallistuu seuran joulunäytökseen. Ryhmä sopii liikunnalliselle lapselle oheisharjoitukseksi sekä myös aloittelijoille!

Hinnat ja laskutus syksyllä 2017 - kevät 2018

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erilliset. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu (voimassa kalenterivuoden). Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ryhmässä kirjoilla ollessa sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun. Ensimmäinen kerta on uusille jäsenille maksuton kokeilukerta. Paikka tulee peruuttaa heti jäsenrekisteristä, mikäli ei jatka kokeilukerran jälkeen! Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää toisella harjoittelukerralla ohjaajalle!!
Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Ryhmän jäsenet siirretään automaattisesti uudelle kaudelle. Ryhmäpaikka tulee peruttaa syksykauden lopulla, mikäli ei jatka voimistelua vuoden vaihtuessa.

kausihinta:

KOULUSALI
45min 1x vk:ssa Pääskyvuori                 yht. 150€ (75€+75€)
60min 1x vk:ssa harjoitus koulusalissa yht. 165€ (82,50€ +82,50€)
75min 1x vk:ssa Vasaramäki                 yht. 175€
90min 1x vk:ssa Pääskyvuori                yht. 180€
120min 2x 1h vk:ssa harjoitukset koululla yht. 225€

120min 2x vk:ssa harjoitus koulussa+Alfassa yht. 230€
150min 2x vk:ssa harjoitus koulussa               yht. 240€

ALFA harrastesali
60min 1x vk:ssa harjoitus Alfassa             yht. 180€ (90€+90€)
90min 1x vk:ssa harjoitus Alfassa            yht. 220€ (110€+110€)
120min 2x vk:ssa harjoitukset Alfassa     yht. 240€

Ryhmätarjontaan pääsette tutustumaan nettisivujemme  "ilmoittautuminen" kohdasta!

Sisäänpääsy Alfaan

Liikuntakeskus Alfaan sisäänpääsyyn tarvitaan kaupungin (8€) kulkuranneke. Alfan kulkurannekkeen voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Jäsenen yhteystiedot tulee olla toimitettuna seuran puolesta kaupungille, jolloin rannekkeen osto on mahdollista. Rannekkeen numero tulee kirjata jäsenrekisteriin sille varattuun paikkaan katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksutonta alle 19-vuotiailta.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi