Telinekoulu erityislapsille

Tasapainoilua, Ketteryyttä, Voimaa, Liikkuvuutta ja Telineillä temppuilemista!

Telinekoulu erityislapsille on perheliikuntatunti ja telinevoimistelun harrastusmuoto, jolloin salissa on lapsia oman vanhemman tai avustajan kanssa.
Lapset pääsevät eri telineille oman avustajansa ja koulutettujen ohjaajien avustamina. Telinekoulussa lapsi oppii perustaidot pienryhmässä oman ohjaajansa opastuksella. Painopiste harjoittelussa on motoristen ja sosiaalisten taitojen kehittämisessä. Ryhmä voi osallistua halutessaan seuran joulunäytökseen. Ryhmä on suunniteltu käveleville erityislapsille!

Varustus

Sisäliikuntavaatteet ja paljain jaloin.

Vakuutus

Perhe liikkuu omalla vapaa-ajan vakuutuksella! Turun Urheiluliiton jäsenet on vakuutettu Voimisteluliiton (Pohjola) Jumppaturvavakuutuksella.

Hinnat ja laskutus syksyllä 2016

Hinta 140€. Valmennusmaksu maksetaan 1. ja 2. erässä/kausi + erillisellä laskulla 20€ jäsenmaksu/ kalenterivuosi.

Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan ensimmäinen erä (70€) valmennusmaksusta (+ jäsenmaksu uusille jäsenille).
Toinen erä laskutetaan kauden puolivälissä. Tässä erässä on huomioitu mahdolliset alennukset.

Ryhmässä kirjoilla ollessa sitoudut maksamaan kauden valmennusmaksun. Ensimmäinen kerta on uusille jäsenille maksuton kokeilukerta. Paikka tulee peruuttaa heti jäsenrekisteristä, mikäli ei jatka kokeilukerran jälkeen! Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat itsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Ryhmän jäsenet siirretään automaattisesti uudelle kaudelle. Ryhmäpaikka tulee peruttaa syksykauden lopulla, mikäli ei jatka voimistelua vuoden vaihtuessa.

Ohjaus

Salivastaava fysioterapeutti Reetta Kelloniemi
ohjaajat         erityisopettaja Kaija-Leena Hyrkäs (ja opettajaopiskelija Jenny Puusa)

Tiedustelut