Tempputaaperot

Perheen yhteinen voimisteluharrastus on hauskaa yhdessäoloa – Tempputaaperoryhmä mahdollistaa temppuilemisen telineillä koko perheen voimin!

Tempputaaperot-ryhmä on tarkoitettu perheen pienimmille. Ryhmässä voimistellaan yhdessä vanhempien kanssa. Toimintaa vetävät koulutetut ja kokeneet telinevoimisteluvalmentajat ja ryhmän käytössä on oikea telinevoimistelusali. Ryhmä on lapsen ja vanhemman yhteinen tunti. Tunnilla temppuillaan ja liikutaan monipuolisesti sekä telineillä että välineillä.

Aikuisetkin pääsevät liikkumaan! Perheen yhteiset aktiviteetit ovat paljon puhuttua laatuaikaa, joka merkitsee lasten sosiaaliselle, psyykkiselle ja fyysiselle kehitykselle paljon, ja antaa myös aikuisille unohtumattomia hetkiä.

Hinnat ja laskutus syksyllä 2016

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kausimaksun. Uusille jäsenille kauden ensimmäinen kerta on ilmainen. Peruuta paikka, mikäli et tämän kokeilukerran jälkeen jatka toiminnassa. Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat lapsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Ryhmässä kirjoilla olevat siirretään automaattisesti ennen vuoden vaihtumista uudelle kaudelle. Muista perua paikka heti, mikäli lapsesi ei jatka voimistelua uuden kauden alkaessa.

Sisäänpääsy

Liikuntakeskus Alfaan päästäkseen tarvitaan kulkuranneke. Turun kaupungin Alfan kulkurannekkeen (8 €) voi hankkia  ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimahallista. Rannekkeen numero tulee toimittaa omalle ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi