Tempputaaperot

Perheen yhteinen voimisteluharrastus on hauskaa yhdessäoloa – Tempputaaperoryhmä mahdollistaa temppuilemisen telineillä koko perheen voimin!

Tempputaaperot-ryhmä on tarkoitettu perheen pienimmille. Ryhmässä voimistellaan yhdessä oman aikuisen kanssa. Tunnilla temppuillaan ja liikutaan monipuolisesti sekä telineillä että välineillä. Perheen yhteiset aktiviteetit ovat paljon puhuttua laatuaikaa, joka merkitsee lasten sosiaaliselle, psyykkiselle ja fyysiselle kehitykselle paljon, ja antaa myös aikuisille unohtumattomia hetkiä.

Vastuuohjaajana toimii luokanopettaja Tanja Montin.

Hinnat ja laskutus syksyllä 2017 - kevät 2018

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Syys- ja kevätkausi ovat erilliset. Ilmoittautumisen yhteydessä luodaan kauden ensimmäinen erä valmennusmaksusta + uusilta jäseniltä jäsenmaksu. Valmennusmaksun toinen erä laskutetaan kauden puolessa välissä. Tässä erässä huomioidaan mahdolliset alennukset. Ohjaajalle tai toiminnanohjaajalle tulee ennen 2 erän luontia todentaa oikeutus alennukseen (esim. muut perheen telinevoimistelijat).

Ryhmässä kirjoilla olemalla sitoudut maksamaan kausimaksun. Uusille jäsenille kauden ensimmäinen kerta on ilmainen. Peruuta paikka, mikäli et tämän kokeilukerran jälkeen jatka toiminnassa. Valmennusmaksun 1 erän tosite tulee näyttää ohjaajalle toisella harjoittelukerralla!
Ilmoittautumalla syksyn ryhmään varaat lapsellesi harjoittelupaikan myös seuraavalle kaudelle. Ryhmässä kirjoilla olevat siirretään automaattisesti ennen vuoden vaihtumista uudelle kaudelle. Muista perua paikka heti, mikäli lapsesi ei jatka voimistelua uuden kauden alkaessa.

kausimaksu:
45min 1x vk:ssa 150€ (75€+75€) 2-3v. ryhmä
60min 1x vk:ssa 170€ (85€+85€) 3-4v. ryhmä

Sisäänpääsy Alfaan

Liikuntakeskus Alfaan sisäänpääsyyn tarvitaan kaupungin (8€) kulkuranneke. Alfan kulkurannekkeen voi hankkia ilmoittautumisen jälkeen joko Liikuntapalvelukeskuksesta tai Impivaaran uimaallilsta. Jääsenen yhteydtiedot tulee olla toimitettunna seuran puolesta kaupungille, jolloin osto on mahdollinen. Rannekkeen numero tulee kirjata jäsenrekisteriin sille varattuun paikkaan katoamistapauksia ja vuosittain elokuussa tapahtuvaa uudelleenaktivointia varten. Sisäänpääsy on maksuton alle 19-vuotiaille.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja
Mona Leinolta
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi