Tiikerisynttärit

Tilaa suositut synttärit telinevoimistelujaostosta!

Syksyn synttärivarauksia otamme vastaan 1.8.2018 alkaen.

Juhlapaikkana toimii Vasaramäen koulun liikuntasali (Lehmustie 7).  Tempputiikerin telinesynttäreillä juhlijat pääsevät tutustumaan telinevoimistelun maailmaan kokeilemalla eri temppuja telineillä. Saliin on rakennettu telinerata, joka sisältää muun muassa pomppupatjan, rekkitangot, kiipeilyseinän, puomin, renkaat, köydet sekä paljon muuta.
Halutessanne itse Tempputiikeri pääsee vierailemaan synttärijuhliin lisämaksutta.

Tiikerisynttäreitä järjestämme sunnuntaisin kello 15-16.45. Ensimmäinen tunti temppuillaan telineradalla ja loppuaika käytetään herkutteluun ja halutessanne lahjojen avaamiseen sekä yhteiseen loppukivaan. Liikuntasalin vieressä on aulatila, johon ohjaajat tuovat herkuttelua varten pöydät sekä penkit. Pöytiin meiltä löytyy mustat, valkoisilla täplillä olevat pöytäliinat. Huomioittehan tarjoiluissa, että käytössämme ei ole kylmäsäilytystiloja eikä mikroa.

Ohjaajia Tiikerisynttäreiltä löytyy 2-3. Ohjaajat vastaavat telineradan sisällöstä; sen rakentamisesta ja rataosuuden pyörittämisestä. Ohjaus tapahtuu suomen kielellä. Synttärisankari perheineen vastaa itse tarjoiluista sekä tarjoiluastioista.

Toivomme, että liikuntarajoitteisilla ja alle 3-vuotiailla juhlijoilla on mukana oma avustaja. Myös aikuisilla on mahdollista kokeilla telinerataa. Tiikerisynttäreiden suositusikäraja on 6-10 –vuotta.

HUOMIOITTEHAN, ETTÄ JUHLIJOITA EI OLE VAKUUTETTU SEURAN PUOLESTA!

Hinnasto

15 vierasta + synttärisankari
-       2 ohjaajaa
-       Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaoston jäsen 90 €
-       Muut 120 €

22 vierasta + synttärisankari
-       3 ohjaajaa
-       Turun Urheiluliiton jäsen 120 €
-       Muut 150 €

Peruuntumisesta tulee ilmoittaa aina mahdollisimman ajoissa. Peruutus tulee tehdä viimeistään kolme viikkoa ennen juhlia, jolloin emme veloita juhlista mitään. Mikäli peruutus tulee tämän jälkeen, veloitamme 50 % hinnasta. Sairastapauksissa päivämäärän muuttaminen on mahdollista seuraavaan kummallekin osapuolelle sopivaan ajankohtaan.

Synttäreiden varaus ja muut tiedustelut: Reetta Kelloniemi, reetta.kelloniemi(at)turunurheiluliitto.fi

Huomioittehan, että Reetta tarkistaa mahdollisia tiedusteluja ja varauksia muutaman kerran viikossa. Olettehan siis ajoissa liikkeellä, Tiikerisynttärimme ovat suosittuja!