Naisten telinevoimistelu (NTV)

Turun Urheiluliiton naisten telinevoimistelulla on kokemusta menestyksestä jo 1970-luvulta saakka. Palmroosin sisarukset Marjut ja Melita, valmentajanaan jaoston nykyinen puheenjohtaja Lisbet "Lippe" Heino, hallitsivat Suomen naisvoimistelua koko 1970-luvun loppupuolen keräten menestystä myös PM-kisoissa. Melita pääsi myös vuoden 1978 EM-kisojen finaaliin ja oli pääsemässä myös Moskovan olympialaisiin, mutta loukkaantuminen valitettavasti lopetti menestyksekkään uran.

Tällä vuosituhannella menestystä on tullut edelleen kansallisella ja myös pohjoismaisella tasolla. Roosa Rantanen (2010)  ja Julia Jäkälä (2012) ovat edustaneet Suomea juniorien EM-kisoissa. Myös Helmi Murto valittiin (2014) juniorien EM-joukkueeseen, mutta  joutui jättämään kisat loukkaantumisen vuoksi väliin. Hän edusti Suomea yhdessä Miina Kokkosen (jolla lisäksi EYOF-edustus 2011) kanssa myös Pohjois-Euroopan Mestaruuskisoissa 2013. Kaikilla näillä tytöillä on useita mitaleita sekä PM- että SM-kilpailuista. Heidän lisäkseen PM- ja SM-mitaleita ovat viime vuosina saavuttaneet Maria Åman sekä Laura Jäkälä.