Jaoston valiokunnat

Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaostossa toimii neljä eri valiokuntaa

TYÖ- JA TALOUSVALIOKUNTA

Työ- ja talousvaliokunta seuraa, valvoo ja toimivaltansa puitteissa päättää erityisesti Jaoston talouteen, sopimuksiin ja henkilöstöön liittyvistä asioista. Valiokunta valmistelee Johtoryhmän kokouksiin tulevat asiat, toimii neuvoa-antavana elimenä muille valiokunnille sekä esikäsittelee tarvittaessa muiden valiokuntien suunnitelmat ennen Johtoryhmäkäsittelyä.

Jarno Auremaa (puheenjohtaja), Lisbet Heino ja Kimmo Murto
tuul.tyovaliokunta (at) gmail.com

HARRASTEVALIOKUNTA

Harrastevaliokunta suunnittelee ja toimivaltansa puitteissa päättää harrasteryhmiin liittyvistä asioista, kuten harrasteryhmien määrän, leirit, aikataulut ja muun harrastetoiminnon alla tapahtuvat toiminnan.

Valiokunnan jäsenet:
Mona Leino, Emma Leskinen, Mikaela Lindqvist, Ville Almenoksa, Eneli Tukiainen ja Hannele Larkovuo.

VALMENNUSVALIOKUNTA

Valmennusvaliokunta suunnittelee ja toimivaltansa puitteissa päättää kilparyhmien valmennukseen liittyvistä asioista, kuten kilparyhmien määrän, leirit, kilpailut, aikataulut ja muun kilpaurheilutoiminnn alla tapahtuvan toiminnan. MTV:n ja NTV:n kilparyhmien valmennustiimit toimivat valmistelevana ryhmänä valmennusvaliokuntaan tuotavien asioiden suhteen.

Valiokunnan jäsenet:
Lisbet Heino (puheenjohtaja), Andrei Pop, Jenni Lindroos, Sami Aalto, Ville Almenoksa, Anna-Kaisa Pitkänen ja Kimmo Murto.

VIESTINTÄVALIOKUNTA

Viestintävaliokunta vastaa jaoston viestinnästä.

Valiokunnan jäsenet:
Tanja Montin (puheenjohtaja), Mona Leino, Hannele Larkovuo, Ville Keränen, Timo Tukiainen ja Tiia Rantanen.