Yhteistyökumppanit

Telinevoimistelujaosto kiittää yhteistyökumppaneitaan, jotka mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen ja luovat omalta osaltaan perustan myös huippu-urheilullemme

Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaostossa voimistelee yli 700 voimistelijaa. Tavoitteenamme on tarjota jokaiselle halukkaalle telinevoimistelua omalla tasollaan, ja tässä työssä onnistumiseksi yhteistyökumppaneillamme on merkittävä rooli.

Jaoston pääyhteistyökumppanit

K-Plussa

Telinevoimistelujaosto on sopinut sponsorointiyhteistyöstä Turun Seudun Citymarketien kanssa. Kauppiaat tukevat telinevoimistelujaostoa kaupoissa K-Plussa kortilla tehdyistä ostoista. Sponsorointiin osallistumisella ei ole vaikutusta henkilökohtaisiin K-Plussa -etuihin, jotka saat siis jatkossa kuten ennemminkin. Ostotilanteessa ei tarvitse tehdä mitään muita toimenpiteitä, kuin näyttää rekisteröitymisen yhteydessä annettavaa K-Plussa -korttia.

Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaoston sponsorointikoodi on SP0220. Katso tästä tarkempi ohje oman K-Plussa -kortin rekisteröimiseen, ja ole mukana tukemassa telinevoimistelujaostoa.

TOK

Turun Osuuskauppa on mukana tukemassa Turun Urheiluliiton telinevoimisteluin juniorityötä. Samalla kun kerrytät bonusta itsellesi, voit kerryttää bonusta myös jaostollesi. Jaostolle kertyvä bonus ei vähennä mitenkään omaa bonustasi. Ilmoittaudu heti mukaan niin bonukset kertyvät jaostollemme. Muistathan valita lomakkeella lajiksi Telinevoimistelun.