Turun Urheiluliitto, Paavo Nurmi -keskus ja Mehiläinen NEO

Turun Urheiluliitto ja Urheilu Mehiläinen

Sairaala NEO on nyt Mehiläinen NEO. Vuodesta 2012 alkanut hieno yhteistyö Sairaala NEO:n kanssa jatkuu nyt Urheilu Mehiläinen nimikkeen alla.

Mehiläisessä on monipuoliset yleis- ja erikoislääkäripalvelut. Mehiläinen NEO:ssa ortopedit ja urheiluklinikka tutkii ja hoitaa tuki- ja liikuntaelinvaivoja sekä urheilijan terveysongelmia. Lasten Mehiläisessä tutkitaan ja hoidetaan lasten ja nuorten vaivoja. Mehiläinen NEO:ssa toimii myös tapaturma- ja yleislääkäripäivystys, joka on avoinna joka päivä.

Mehiläinen NEO:n päivystys on avoinna viikon jokaisena päivänä. Sairauden tai vamman yllättäessä asiantunteva apu pitää saada helposti ja nopeasti. Meiltä saat avun silloin kun sinä tai läheisesi sitä tarvitsette, ilman jonottamista.Päivystävälle lääkärille voit varata ajan etukäteen puh. 010 235 3535 tai internet-ajanvarauksen kautta. Kiireellisissä tapauksissa voit saapua ilman ajanvarausta. Päivystys on avoinna NEO:n aukioloaikoina.

Urheilu Mehiläinen tukemassa Turun Urheiluliiton toimintaa

Yhteistyökumppanimme Neo on nyt Urheilu Mehiläinen. Yhtenä yhteistyömuotona seurallamme on käytössä Urheilunetti. Jokaisen Urheilunettiin kirjautuneen jäsenen tai perheenjäsenen asiakaskäynti Mehiläisessä (esim. käynti lääkärin vastaanotolla, fysioterapeutilla, laboratoriossa tai leikkauksessa) kerryttää ostokertymää, josta Mehiläinen maksaa markkinointibonusta takaisin seuralle. Bonusta kertyy kaikista yksityiskäyntien ostokertymästä, ainoastaan työterveyshuollon käynnit eivät kuulu bonuksen piiriin.

Toivomme kaikkien jäseniemme perheineen kirjautuvan Urheilunettiin: https://service1.mehilainen.fi/urheilunetti/. Näin saamme toimintaamme lisää tukea.

Turun Urheiluliitto ja Paavo Nurmi -keskus

Paavo Nurmi -keskus on yksi Suomen kuudesta liikuntalääketieteen keskuksesta. Se tutkii ja tukee urheilijan tervettä harjoittelua ja kilpailemista ennaltaehkäisevästi. Paavo Nurmi -keskus vastaa TuUL:n urheilijoiden terveystarkastuksista, kehonkoostumusmittauksista, kuntotestauksista sekä tarjoaa asiantuntija-apua ravitsemus- ja antidoping-asioissa. Lääkärin ja ravitsemusterapeutin vastaanotot ovat PNK:n Urheilututkimusasemalla Kiinamyllynkatu 10 ja kuntotestit PNK:n Kuntotutkimuasemalla Sokos Hotelli Caribian yhteydessä. Yhteystiedot ja lisätietoa