Pääyhteistyökumppanit

Turun Urheiluliiton yhteistyökumppanit mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen ja luovat omalta osaltaan perustan myös huippu-urheilullemme

Turun Urheiluliitto kiittää yhteistyökumppaneitaan, jotka mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen sekä omalta osaltaan luovat perustan myös huippu-urheilullemme. Jaostojen sivuilla on lisäksi jaostojen yhteistyökumppaneita.

OP Turun Seutu

OP Turun Seutu on suomalainen, asiakkaidensa omistama pankki, joka palkitsee omistaja-asiakkaitaan raha-asioiden keskittämisestä monin tavoin. Kun keskität pankki- ja vakuutusasiasi OP Turun Seutuun, sinulla on mahdollisuus saada etuja pankki- ja vakuutuspalveluista. OP Vakuutus tarjoaa edullisen harrastetoimintaa ja harrasteliikuntaa koskevan ryhmätapaturmavakuutuksen Turun Urheiluliiton jäsenille. OP Turun Seutu tukee Turun Urheiluliiton Kasvua ja Kultaa -urheilijoita sekä Turun Urheiluliiton eri tapahtumia. Turun Urheiluliitto suosittelee OP Turun Seutua pankki- ja vakuutusasioiden sekä varallisuuden hoitoon.

TOK

Turun Osuuskauppa on mukana tukemassa Turun Urheiluliitonjuniorityötä. Samalla kun kerrytät bonusta itsellesi, voit kerryttää bonusta myös seurallesi. Hienoa on, että seuralle kertyvä bonus ei vähennä mitenkään omaa bonustasi sekä bonukset kertyvät seuralle myös taannehtivasti. Ilmoittaudu mukaan heti ja bonukset kertyvät seurallemme vuoden alusta!

Lisätietoja: www.tokseurabonus.fi
Ilmoittautuminen bonusjärjestelmään.

Turku Energia Sähkönmyynti

Helmikuusta alkaen Turku Energia tarjoaa etuhintaisen Louna Urheilija -sähkösopimuksen, jonka avulla voit aivan uudella tavalla tukea Turun seudun lasten ja nuorten liikuntaa.  Samalla saat edullisesti 100% uusiutuvalla vesivoimalla tuotettua puhdasta energiaa. Turku Energian Louna Urheilija –sähkösopimusasiakkaana saat vuoden aikana myös huippuetuja käyttösi! Seuraa TuUL:n viestintää, nettisivuja ja Facebookia – lisäinfoa aiheesta on tulossa pian!

Viking Line

Erityisesti Turun Urheiluliiton eri tapahtumien pitkäaikainen yhteistyökumppani Viking Line tarjoaa Turun Urheiluliiton jäsenille edullisia ryhmämatkoja ja risteilyhintoja. Viking Line tarjoaa laajassa mittakaavassa edullisia ja turvallisia matkustus- ja rahtipalveluja, korkeatasoista viihdettä, hyvää ruokaa ja houkuttelevia ostoselämyksiä. Viking Linen tärkein tavoite on asiakastyytyväisyys ja sitä pyritään jatkuvasti parantamaan sillä, että ylitetään asiakkaidemme odotukset.

Sairaala NEO

on turkulainen yksityislääkäriasema ja -sairaala, joka on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinvaivojen tutkimukseen ja hoitoon. Sairaala NEO:n kirurgien osaaminen ja kokemus urheiluvammojen ja rasitusvaivojen hoidossa on huippuluokkaa. Kirurgian erikoislääkärin vastaanotolle pääsee viikon jokaisena päivänä ja toimitilat sijaitsevat kätevästi Turun Kupittaalla, rautieaseman kyljessä. Maksuton asiakaspaikoitus on NEO-talon alakerrassa.