Mukaan toimintaan

Oletko miettinyt miltä tuntuisi harrastaa triathlonia? Haluaisitko ottaa selvää?

Tervetuloa hyvään seuraan

Kaikki uudet tulokkaat ovat tervetulleita mukaan yhteisöömme. Voit toki tulla muutaman kerran tutustumaan treeneihin, ennen kun teet lopullisen päätöksen seuraan osallistumisesta ja jäsenmaksun maksamisesta.

Jäsen- ja kausimaksut

Aikuisten jäsenmaksu on 30 euroa ja kausimaksu 40 euroa vuonna 2017. Mikäli liityt jäseneksi 1.8. jälkeen, kausimaksu on puolet koko vuoden kausimaksusta. Lasku lähetetään sinulle sähköpostilla. Jäsenkortin voit halutessasi hakea TuUL:n toimistolta (Linnankatu 36).

Nuorisoryhmään osallistuvien maksu on 75 euoa / 6kk kattaen jäsenmaksun, valmennusmaksun ja harjoitukset.

Kannatusjäsenmaksu on 30 euroa.

Jäsen- ja kausimaksun maksamalla saat seuraavat edut:

• Laadukasta ja osaavaa valmennusta uinnissa, pyöräilyssä ja juoksussa.
  • Useita viikoittaisia yhteistreenejä ilman erillistä maksua.
  • Ammattivalmentajan ohjaamat uintiharjoitukset todella edullisesti.
  • Ilmainen osallistuminen seuran järjestämiin kuukausittaisiin uinti- ja juoksutesteihin.
  • Alennetut sisäänpääsymaksut uintivuoroillemme Impivaaran uimahalliin (2 euroa / krt) ja Samppalinnan maauimalaan sekä Kupittaan urheiluhalliin (2 euroa / krt).
  • Erittäin edulliset osanottomaksut jaoston omille leireille ja testitilaisuuksiin, kuten juoksun kynnystestiin.
  • Osallistumisoikeus Suomen triathlonliiton alaisiin virallisiin kilpailuihin (erillistä lisenssiä ei tarvita, mutta oma vakuutus on syytä olla).
  • Seuran järjestämät yhteiset luentotilaisuudet.
  • Nummen Pyörä tarjoaa 15% alennuksen Feltin normaalihintaisista pyöristä sekä muista maantie- ja triathlontarvikkeista. Lisäksi 10% alennus Profile Design kiekoista.
  • Intersport Megastore Hansa tarjoaa normaalihintaisista tekstiileistä ja jalkineista 15 %:n alennuksen ja muista normaalihintaisista tuotteista 10 %:n alennuksen.
  • Alennuksia triathlontuotteista seuran yhteistyökumppaneilta.
  • Mahtavaa ja iloista treeniseuraa!

Kuinka pääsen mukaan toimintaan?

1. Rekisteröidy seuran jäseneksi täällä.
2. Jäsenmaksu lähetetään sinulle sähköpostilla. Jäsenkortin voit halutessasi hakea Turun Urheiluliiton toimistolta (Linnankatu 36).
3. Rekisteröitymisen jälkeen sinut liitetään TuUL Triathlonjaoston sähköpostilistalle ja jäseneksi Nimenhuuto-palveluun, johon saat käyttäjätunnukset. Harjoitusajankohdat näet Tapahtumat-toiminnon alta. Voit kokeilla kaikkia treenejä ja löytää oman tasosi. Nimenhuudossa näet Kuvat ja materiaalit -toiminnon alta tarkemmat toimintaohjeet.
4. Jäseneksi liittymisen jälkeen toimitamme nimesi Turun kaupungin liikuntapalvelukeskukseen, minkä jälkeen olet oikeutettu ostamaan alehintaisia seurarannekkeita uintivuoroillemme Impivaaran uimahalliin, Samppalinnan maauimalaan ja Kupittaan urheiluhalliin. Jokainen maksaa itse sisäänpääsymaksut ohjatuille ja ohjaamattomille tunneille.
5. Kysy ohjatuille uintivuoroille ilmoittautumisesta Ilkka Utriaiselta.

Usein kysyttyjä kysymyksiä