Benson Warira

Nuori lupaava seuramme kestävyysjuoksija Benson Warira menehtyi viime viikolla tapaturmaisesti.

25.08.2015YleisurheiluLue uutinen »

Uusi TuULetus on ilmestynyt

10.08.2015YleisurheiluLue uutinen »

URHOn kisat syksyllä

24.07.2015YleisurheiluLue uutinen »

Kunniakierros 2015

Kunniakierroksen tulokset on julkaistu.

26.06.2015YleisurheiluLue uutinen »

lue lisää uutisia »

03-04 poikien lihaskuntotreenausta stadionilla #tuulyleisurheilu
Kausi oli yhtä vuoristorataa, mutta takaisin tuun vahvempana kuin koskaan! Onneks osaan olla #spiderman 😂 #tuulkesäkisa #tuulyleisurheilu #kalevankisat
Terkkuja Nololta Pekingistä! Tänään kohtalona oli karsiutua ensimmäisenä välieristä ajalla 13,13, kun aikavertailussa vaadittiin 13,10. Kelpo juoksu kuitenkin tiukassa paikassa ja vastatuuleen. 👍 Maailman huipulla on tiukkaa! Tsemppiä Nolo, sun päiväsi koittaa vielä... 😉 #Beijing2015 #teamfinland #100mh #tuulyleisurheilu
❤️❤️ #tuulkesäkisa#tuulyleisurheilu @liisajalava @elleningridb 💕
#tuulyleisurheilu #nonamesport P15 pituus 6. Tilastopajacupissa
Vielä on kesää jäljellä, ja pitkiä hyppyjä! 😉 Eeva Paavilainen pomppasi N17 pituuden voittoon ennätyksellään 5,36. #tuulyleisurheilu #tilastopajacup #pituushyppy
T11-sarjalaiset Tilastopajacupissa #tuulyleisurheilu #tilastopajacup
Kesä tuli ja meni... Oli paljo kisoi ja suht ehjä kausi, mut ei niin ehjä ku edellinen. Selvisin kaudest kiitettävästi. Sm-viesteist tuli joukkoepronssii, sm-maantiel olin 4.sijal, sm-maastois 6.sijal ja kisakausi päättys esteiden mestaruuteen. Kiitos täst huikeest kesäst ja kaikist ihanist kisamuistoist❤️#tuulkesäkisa#nonamesport#tuulyleisurheilu
#tuulkesäkisa #tuulyleisurheilu #nonemesport #iinkisat #naiset17 #200m #tb
Muistakaa kaikki osallistua kesäkisaan! Postaamalla kuvan/videon kesän kisoista ja merkitsemällä siihen #tuulkesäkisa ja #tuulyleisurheilu olet mukana kamppailemassa #nonamesport:in lahjakortista. Kilpailuun osallistuminen edellyttää julkista profiilia. Nyt kuvia tulemaan, kilpailu jatkuu elokuun loppuun asti! 😊🌞 Voittaja julkistetaan 6.9. Tilastopajacupissa.
Eilinen 7. sija T14 kuulassa vaihtui tänään mitaliin, kun Roosa Naula sinkautti kiekossa pronssituloksen! Kalajoella parhaat liittolaissijoitukset nappasivat M16 1500 metrillä neljänneksi sijoittunut Niklas Lainto ja samassa juoksussa ennätyksensä pinkonut Elmo Kekkonen (5.). Onnea taas kaikille ennätyksensä urheilleille ja kiitos hyvästä reissusta! #tuulyleisurheilu #smkisat #yleisurheilu
Elmolle pronssia! SM-kisat P16 2000m esteet. #tuulyleisurheilu
Tänään saatiin kultatili auki, kun Anna Hyväriselle irtosi N17 2000m estejuoksun mestaruus! Elmo Kekkonen puolestaan sai ennätysjuoksullaan pronssia M16-sarjassa samalta matkalta. Oulussa junnut saavuttivat 7 henkilökohtaista ennätystä, ja näistä Jaakko Juvosen ja Anton Niskasen ennätykset P15 korkeuskisassa toivat joukkuehopeaa. Onnea kaikille! #tuulyleisurheilu #nonamesport
SM-kisahuuma jatkuu! Kuvan Eetu Kuusela (P15 300m aj pronssia) ja Valtteri Lehtonen (P15 1500m ej hopeaa) nappasivat mitalit Oulusta, ja seiväsmies Eetu Turakainen taivutti hopeaa Kalajoella (M17). Kaikki kolme tekivät uudet ennätyksensä, hieno homma! #tuulyleisurheilu #smkisat #nonamesport #osuuspankki #mitalijahti