Ensimmäisen lajipäivän tunnelmia

Ensimmäinen TuUL-lajipäivä sai erittäin innostuneen vastaanoton.

30.05.2016YleisurheiluLue uutinen »

TuUL:n naiset Euroopan seurajoukkueiden cupissa lauantaina

Turun Urheiluliiton naisten joukkue edustaa lauantaina Suomea Euroopan seurajoukkueiden cupin B-ryhmässä.

26.05.2016YleisurheiluLue uutinen »

TuUL-lajipäivät

Kesäkauden aikana junioriurheilijoillemme pääsevät tutustumaan eri yleisurheilulajeihin seuramme lajispesialistien johdolla.

12.05.2016YleisurheiluLue uutinen »

TuUL-kasvo Sanni Saru

Tämän kertainen TuUL-kasvo on sitkeä, nuori urheilija Sanni Saru.

11.05.2016YleisurheiluLue uutinen »

URHOn kisat 2016

URHOn kisat starttaavat 25.5.2016 Paavo Nurmen stadionilla.

11.05.2016YleisurheiluLue uutinen »

SM-maastot: Charicha voitti kultaa, Lainto pronssia - joukkuekisoista seitsemän mitalia

Ennätyksellisen suuri joukko urheilulittolaisia kisasi äitienpäivänä SM-maastojuoksuissa Vöyrissä. Joukkueen saldona oli kaksi henkilökohtaista mitalia ja seitsemän joukkuemitalia.

09.05.2016YleisurheiluLue uutinen »

lue lisää uutisia »

Tapahtumat

That Day was A good Day. #stretching#stretch#pullUp#fastfinland#justRunnn#selfmade#MMG #yleisurheilu#golf #sports#friidrott#tuulyleisurheilu#fettywap#malibu#leijona#icecube #urheilu#jazz #nopeet#adidassuomi