Kunniakierros

Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen varainkeruukampanja.

MIKÄ ON KUNNIAKIERROS?

Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen kampanja, jolla kerätään varoja seurojen, piirien ja Suomen Urheiluliiton nuorisotyöhön.

Turun Urheiluliitossa keräyksen tuotto menee seuran nuorisotoiminnan järjestämiseen ja kehittämiseen eli välineisiin, tilamaksuihin, kilpailuttamiseen, bussimatkoihin, vetäjien palkkioihin jne.

Siksi onkin äärimmäisen tärkeää, että jokaisen urheilijan taustajoukot lähtevät mukaan keräykseen. Pienikin rahallinen tuki auttaa.

Ideana on haastaa seuraväki keräämään tukijoita - joko yrityksiä tai yksityishenkilöitä - ja osallistua Kunniakierros-tapahtumaan.

Tukijat voivat antaa lahjoituksensa joko kertasummana tai maksaa kerääjälle tietyn tukisumman jokaista kerääjän tapahtumassa juoksemaa kierrosta kohti.

KUNNIAKIERROS 2018 - KERÄYSOHJEET
Keräys tapahtuu keräyslomakkeella, joita on jaettu kaikkiin koteihin. Lomakkeille täytetään kerääjän tiedot sekä lahjoittajien tiedot laskutusta varten. Täytättehän kaikki tiedot selkeällä käsialalla, jotta laskutus sujuisi helpommin. Yhdelle lomakkeelle mahtuu kahdeksan lahjoittajan tiedot. Lisää lomakkeita voi tiedustella ryhmänvetäjiltä tai stadionilta jaoston toimistolta. Minimikeräyssumma yhtä lahjoittajaa kohden on 5 euroa tai 0,50 senttiä /kierros. Ylärajaa ei ole.

Kovimmat kerääjät palkitaan!

PARHAAT VALMENNUSRYHMÄT PALKITAAN LEFFALIPUILLA

a)      ryhmä, jonka osallistumisaste on korkein (väh 50 % tulee osallistua keräykseen)

b)      ryhmä, jonka osallistujakohtainen tulos on paras (väh 50 % tulee osallistua keräykseen)

PARHAAT KERÄÄJÄT PALKITAAN NONAMEN 50€ LAHJAKORTEILLA

*    paras nuori kerääjä ( 15-sarjalainen tai nuorempi)

KUNNIAKIERROSTAPAHTUMA 23.8.2018 PAAVO NURMEN STADIONILLA
Klo 17.00 Ilmoittautuminen: Keräyslomakkeiden palautus alkaa
Klo 17.30 Alkujumppa
Klo 18.00 Lähtölaukaus paukahtaa.

Tapahtumaan ei ole pakko osallistua, vaikka osallistuisikin keräykseen.

Jos et osallistu tapahtumaan, voit palauttaa keräyslomakkeen seuran toimistolle tai ryhmäsi vetäjälle.

Tavoitteena on kerätä historian suurin potti yhdessä.

Tapahtuma toimii loistavana tilaisuutena nostattaa mustakeltaisten seurahenkeä ja taistelutahtoa kohti kesän kisakautta.

Toivotan kaikki tervetulleiksi Stadionille 23.8.2018

Emma Hyvärinen