Bonus-kumppanit

Bonus-kumppaneiden yhteistyön avulla voimme kerätä helposti yleisurheilujaostolle varoja.

Mehiläinen Urheilunetti

Mehiläinen UrheilunettiLääkäriasema Mehiläisen ja Turun Urheiluliiton yleisurheilujaoston yhteistyösopimuksella luodaan joustava hoitoketju jaoston jäsenille.

Sopimus tuo palvelun lisäksi bonusta jäsenten jokaisesta lääkäriasemakäynnistä. Edellytys bonukselle on, että jäsen rekisteröityy Mehiläisen urheilunettiin. Urheilunettiin voi rekisteröityä sekä urheilija että urheilijan perheenjäsenet.

Kirjaudu Urheilunettiin.

TOK Bonus

TOKTOK haluaa olla mukana tukemassa jaostomme toimintaa TOK Bonus -järjestelmän avulla. TOK maksaa kaikkien mukana olevien perheiden kuukausittain kerryttämästä bonuksesta 5 %:n lisäbonuksen jaostomme käyttöön. Myös toiminnassamme aktiivisesti mukana olevat voivat kerryttää yhteistä pottia, vaikka perheessä ei olisikaan jaoston toiminnassa mukana olevia lapsia.

Ostoksensa S-Ryhmään keskittävä yksi asiakasomistajaperhe saa bonusta esim. 40 euroa kuukaudessa eli yhteensä 480 euroa vuodessa. Tästä TOK maksaa lisäbonuksen 5% eli 24 euroa jaostolle. Asiakasomistajaperhe voi kerryttää TOK bonusta useammalle seuralle yhtäaikaisesti.

Turun Urheiluliiton yleisurheilujaoston toiminnassa mukana olevat asiakasomistajaperheet voivat ilmoittautua järjestelmään erillisellä TOK bonuslomakkeella.

TOK-lomake

TOK-lomake (nettiversio)

Intersport Hansa

Intersport HansaIntersport Hansa kauppakeskus Hansassa tarjoaa asiakkaalleen monipuoliset ja laadukkaat valikoimat sekä asiantuntevat palvelut.

Turun Urheiluliiton jäsenille Intersport Hansa tarjoaa lisäksi normaalihintaisista tekstiileistä ja jalkineista 15 %:n alennuksen, muista normaalihintaisista tuotteista 10 %:n alennuksen sekä bonusta jaostolle jaoston jäsenten ostoksista.