Turun Urheiluliitto kouluttaa

Turun Urheiluliitto järjestää vuosittain eritasoisia kilpailuja ja tapahtumia joista kertyy noin 28 tapahtumapäivää vuoden aikana. Toivomme löytävämme kilpailuorganisaatioomme uusia henkilöitä tuomaritoiminnan lisäksi mm. sähköiseen ajanottoon, lähettäjäksi, kuuluttajaksi ja tulospalvelutoimintoihin. Tehtävät eivät ole "tähtitiedettä" vaan hyvin mielekkäitä ja niissä pääsee aistimaan kisatunnelman aitiopaikalta. Seura antaa tehtäviin peruskoulutuksen ja kustantaa jatkokoulutuksen, mutta mukaan toki voi tulla ensin vaikka kokeilumielellä. Ota rohkeasti yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää.

Tiedustelut: kilpailut@turunurheiluliitto.fi, tai 0400 741868.

TuUL tarjoamia koulutuksia jäsenilleen keväällä 2018

Yleisurheilun II taso (Tuomari)

Turun Urheiluliitto kannustaa kaikkia lasten vanhempia, ohjaajia ja valmentajia jotka toimivat yleisurheilun parissa osallistumaan piirin järjestämään II-tason tuomarikoulutukseen.

Kurssilla käydään läpi yleisurheilun kaikki tärkeimmät säännöt ja totutaan samalla käyttämään oikein kansainvälistä sääntökirjaa sekä löytämään tarvittavat asiat sieltä nopeasti.

Koulutus järjestetään 26.3 ja 28.3. Turku (Paavo Nurmen stadion),
molempina päivinä klo 18.00.
Ilmoittautuminen: 23.3. mennessä, kilpailut@turunurheiluliitto.fi
Kurssin hinta 25€, sisältäen kv-säännöt ja tuomarikortin (seura kustantaa).