Turun Urheiluliitto kouluttaa

Turun Urheiluliitto järjestää vuosittain eritasoisia kilpailuja ja tapahtumia joista kertyy noin 28 tapahtumapäivää vuoden aikana. Toivomme löytävämme kilpailuorganisaatioomme uusia henkilöitä tuomaritoiminnan lisäksi mm. sähköiseen ajanottoon, lähettäjäksi, kuuluttajaksi ja tulospalvelutoimintoihin. Tehtävät eivät ole "tähtitiedettä" vaan hyvin mielekkäitä ja niissä pääsee aistimaan kisatunnelman aitiopaikalta. Seura antaa tehtäviin peruskoulutuksen ja kustantaa jatkokoulutuksen, mutta mukaan toki voi tulla ensin vaikka kokeilumielellä. Ota rohkeasti yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää.

Tiedustelut: kilpailut@turunurheiluliitto.fi, tai 0400 741868.

TuUL tarjoamia koulutuksia jäsenilleen keväällä 2017

Yleisurheilun II taso (Tuomari)

Koulutuksessa käydään läpi yleisurheilun kaikki tärkeimmät säännöt ja totutaan samalla käyttämään oikein kansainvälistä sääntökirjaa. Koulutus pidetään kahtena iltana 3.4. ja 5.4.2017 klo 18.00 alkaen PN-stadionilla.
Koulutuksen hinta on 25€, sis. kv- säännöt ja tuomarikortin. TuUL hoitaa koulutuksen osanottomaksun ja saatavan materiaalin.
Ilmoittautumiset 28.3. mennessä osoitteeseen kilpailut@turunurheiluliitto.fi, tai 0400 741868.

Yleisurheilun III taso (Lajijohtaja)

Osallistujalla täytyy olla jo ennestään Tuomarin (tai juoksu/kenttätuomarin) kortti. Koulutuksessa käydään läpi yleisurheilun sääntöjä ja eri lajien käytännön järjestämistä, lähinnä lajijohtajan näkökulmasta katsottuna. Koulutus pidetään yhtenä arki-iltana, maanataina 27.3.2017 klo 18.00 alkaen PN-stadionilla.
Koulutuksen hinta 30€, sis. kv- säännöt, SM kilpailusäännöt, ja tuomarikortin. TuUL hoitaa koulutuksen osanottomaksun ja saatavan materiaalin.
Ilmoittautumiset 13.3. mennessä sähköpostilla osoitteeseen anne.froberg@turunweikot.fi.
Tiedustelut Teijo Raitio 0400 741868, email: teijo.raitio@turunurheiluliitto.fi.