TuUL-lajipäivät

Viime vuonna suuren suosion saavuttaneet TUUL-lajipäivät jatkuvat

Tulevan kesäkauden aikana kaikki seuramme junioriurheilijat saavat jälleen tutustua eri yleisurheilulajeihin lajispesialistivalmentajien johdolla.

Seurassamme järjestetään kesäkauden aikana viime vuotiseen tapaan 2004–2008 syntyneille junioriurheilijoillemme (9–13v.) neljä nk. lajipäivää. Valmentajina toimii seuramme omia lajispesialistivalmetajia.

Kunkin lajipäivän päätteeksi jokaisella tapahtumaan osallistuvalla juniorilla on mahdollisuus tehdä kilpailunomainen suoritus päivän aikana harjoitelluista lajeista.

Tapahtumien ydinajatuksena on rohkaista junioreitamme uusiin ja ennakkoluulottomiin lajikokeiluihin sekä ottelemiseen ja jakaa oman seuran kokeneiden lajivalmentajien oppia niin urheilijoille itselleen kuin samalla myös eri valmennusryhmien ohjaajille ja muille valmentajillekin. Lisäksi tapahtumissa esitellään junioreille oman seuran vanhempia kilpaurheilijoita eri lajien "mallisuorittajina".

AIKATAULU

Lajipäivä 1 ma 22.05. klo 17–20 Paavo Nurmen stadionilla
lajeina estejuoksu, seiväshyppy, kuulantyöntö ja kiekonheitto

Lajipäivä 2 ke 14.06. klo 17.00-17.45 08-07 syntyneet ja klo 18.00-19.30 06-04 syntyneet Paavo Nurmen stadionilla
lajina aitajuoksu (pika-aidat)

Lajipäivä 3 ti 25.07. klo 17–20 Paavo Nurmen stadionilla
lajeina kilpakävely, pituushyppy, 3-loikka ja keihäänheitto

Lajipäivä 4 su 20.08. klo 10–13 Paavo Nurmen stadionilla
lajeina aitajuoksu (pitkät aidat), korkeushyppy ja moukarinheitto

Kaikki juniorit ja valmentajat mukaan!