Antti Leskisestä Turun Urheiluliiton Yleisurheilujaoston toiminnanjohtaja

Turun Urheiluliiton yleisurheilujaoston johtoryhmä on valinnut jaoston uudeksi toiminnanjohtajaksi Antti Leskisen. Avoimen haun kautta tehtävään haki toistakymmentä henkilöä, joiden joukosta Antti nousi hakuprosessin aikana kärkikandidaatiksi. Koulutukseltaan Antti on liikuntatieteiden maisteri ja hänellä on vankka tausta yleisurheilun parissa työskentelystä.

"Antti on toiminut valmennus- ja aluepäällikkönä niin seura- kuin liittotasollakin ja omaa laajan näkemyksen suomalaisten yleisurheiluseurojen toimintakentästä. Antista saamme seuraamme pitkäjänteisen ja määrätietoisen yleisurheilun ammattilaisen. Antti aloittaa alkuvuodesta 2019 ja toimii nykyisen toiminnanjohtajan Teijo Raition työparina tämän eläkkeelle lähtöön asti. On ilo toivottavaa Antti tervetulleeksi mustakeltaiseen joukkoomme".Kertoo yleisurheilujaoston puheenjohtaja Rami Urho.

"On suuri kunnia päästä työskentelemään yhdessä maamme kautta aikain menestyneimmässä ja tunnetuimmassa urheiluseurassa. Turun Urheiluliiton reilun vuosisadan mustakeltaiset perinteet tekevät nöyräksi ja samalla motivoivat kehittämään yleisurheilujaoston toimintaa entisestään. Seuran vahvuudet ovat laadukkaassa ja monipuolisessa ohjaus- ja valmennustoiminnassa sekä kilpailujen ja tapahtumien järjestämisessä, joiden tulee olla seuran toiminnan painopisteinä myös jatkossa. Elinvoimainen seura tarvitsee myös huippu-urheilumenestystä ja vahvaa seurahenkeä", Antti toteaa.