Tule vapaaehtoiseksi Paavo Nurmi Festivaliin!

Julkaistu: 22.03.2018

png vaaka (800 x 66)

img 3342 (800 x 534)

Tule vapaaehtoiseksi Paavo Nurmi Festivaliin!

Paavo Nurmi Games ja Festival etsii innokkaita vapaaehtoisia joukkoonsa toteuttamaan ennennäkemätöntä urheilutapahtumaa. Vapaaehtoisena pääset aitiopaikalle kokemaan kansainvälisen urheilutapahtuman tunnelmaa itse tekijöiden joukkoon.
Viime kesän tapahtumakokonaisuutta oli toteuttamassa yli 500 vapaaehtoista!

Paavo Nurmi Festivalin vapaaehtoinen on innostunut, asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, jonka apu on korvaamatonta onnistuneen tapahtuman tuotannossa. Kaikki Paavo Nurmi Festivaliin osallistuvat vapaaehtoiset saavat mm. Karhun toimitsijapaketin, lämpimän ruoan kisapäivänä, perehdytyksen tehtävään sekä halutessaan työtodistuksen. Lisäksi kaikki tapahtumakokonaisuuden vapaaehtoiset kutsutaan koolle yhteiseen kiitostilaisuuteen Festivalin päätteeksi.

Tehtävät sijoittuvat pääosin Paavon Sporttipäivästä 3.6 itse kisapäivään 5.6. Kaikille rekisteröityneille ilmoitetaan tarjolla olevasta työtehtävästä henkilökohtaisesti viimeistään toukokuun aikana.

Huomioithan, että kaikkien tapahtumaan osallistuvien toimitsijoiden on rekisteröidyttävä vapaaehtoisrekisteriin saadakseen vapaaehtoisille kuuluvat edut ja ajankohtaista tietoa tapahtumaan koskien!

Katso alta tarjolla olevat tehtäväalueet ja ilmoittaudu heti mukaan!

Lisätietoja tehtävistä antaa:
Riitta Hyvärinen riitta.hyvarinen@paavonurmigames.fi
puh; 0403004261

Paavo Nurmi Festivalin vapaaehtoistehtävät

Kilpailutoiminnot
Kilpailutoiminnot hoitavat Paavo Nurmi Gamesin kilpailun toteuttamisen tehtävät kentällä kilpailukansliasta maalialueelle.Tehtävät vaativat tarkkuutta, hyvää tuntemusta yleisurheilusta ja kokemusta vastaavista tehtävistä. Edellytyksenä lajin tuomarikoulutus.

Paavon Mehukatti Sporttipäivä
Paavon Sporttipäivä on lapsille ja nuorille suunnattu liikunnallinen ilmaistapahtuma. Tapahtumassa tärkeintä on liikunnan riemu ja yhdessä tekeminen. Tehtäviä löytyy laidasta laitaan, muun muassa: tuotejakelu, maskotit, pomppulinnat (valvonta), kolmiottelun yleisurheilulajit, neuvonta, turvallisuus. Sporttipäivän vapaaehtoisen tulee olla oma-aloitteinen, joustava ja positiivinen.

Turvallisuus
Turvallisuuden henkilöstö on avainasemassa tapahtuma-alueen turvallisuuden toteuttamisessa. Turvallisuus vastaa alueen järjestyksenvalvonnasta, pysäköinnin ja yleisön opastuksesta sekä kulunvalvonnasta. Järjestyksenvalvojakortti on eduksi, muttei pakollinen. Turvallisuuden henkilöstöltä vaaditaan tilannetajua ja asiakaspalveluhenkeä.

Lääkintä & Anti-Doping
Tapahtuma-alueen ensiavusta ja lääkinnästä vastaavat pääosin SPR ja Terveystalo. Lisäksi tarjolla tehtäviä muun muassa Doping-saattajille, fysiolle ja erilaisia lääkinnän avustavia tehtäviä. Kielitaito ja kokemus vastaavista tehtävistä on eduksi.

Stadionin asiakaspalvelu ja myyntitoiminnot
Asiakaspalvelu ja myyntitoiminnot vastaavat tapahtuman eri asiakaspalvelutoimintojen toteutuksesta. Vapaaehtoisia haetaan myyntipisteisiin, lipunmyyntiin, käsiohjelmamyyntiin sekä yleisöinfon tiimeihin. Asiakaspalvelu- ja myyntitehtävien vapaaehtoiset toimivat tapahtuman kasvoina yleisölle, joten tehtävät vaativat iloista mieltä, reipasta otetta sekä erinomaista asiakaspalveluasennetta. Hygieniapassi on eduksi.

Stadionin tekninen toteutus
Tehtävä sisältää erilaisia rakennus- ja kunnostustehtäviä kisoja edeltävällä viikolla, kisojen aikana ja purkutehtäviä kisojen jälkeen. Tehtävä vaatii toimeen tarttuvaa asennetta ja käsityötaitoja.

Mediapalvelut
Mediapalveluiden vapaaehtoiset toimivat median edustajien apuna mediakeskuksessa, Mixed Zonella ja mediakatsomossa. Tehtäviin kuuluu muun muassa median akkreditointi, opastus ja muut avustavat tehtävät. Vapaaehtoisilta toivotaan hyvää asiakaspalveluasennetta, kielitaitoa ja tilannetajua.

Urheilijoiden palvelut
Sektori vastaa urheilijoista kentän ulkopuolisissa toiminnossa, pääosin kuljetustehtävissä, hotellin infopisteessä ja akkreditoinnissa. Hotelli -ja kuljetustehtävissä vaaditaan hyvää kielitaitoa ja ensiluokkaista asiakaspalveluasennetta. Kuljetustehtävät vaativat lisäksi hyvää paikallistuntemusta ja ajokorttia.

VIP/ Seremoniat
Sektori vastaa VIP-palveluiden host-palveluista VIP-alueella ja kutsuvierastilaisuuksissa. Tehtäviin kuuluu asiakaspalvelua, ohjausta, neuvontaa ,seremonioiden suunnittelu ja ohjaus sekä protokolla-asiat. Tehtävien hoito edellyttää asiakaspalveluasennetta ja hyvää tilannetajua.

png 18 fb banneri (800 x 309)