Sometiimi

Sometiimi vastaa jaostomme näkyvyydestä sosiaalisessa mediassa.

Sometiimi aloitti kesällä 2015 ja sen vastuulla ovat jaostomme Facebook- ja Instagramsivut. Sometiimiin kuuluu 6 eri-ikäistä ja  Urheiluliittotaustaltaan erilaista henkilöä. Sometiimin toimintaa koordinoi viestintävaliokunnan puheenjohtaja Anne Puuronen. Sometiimiin voit olla yhteydessä Facebookin kautta tai sähköpostilla yleisurheilu@turunurheiluliitto.fi.

Ohessa sometiimiläiset kertovat hieman itsestään.

Lasse Kero
Olen vahvasti kestävyysjuoksutaustainen kolmen urheiluliittolaisen juniorin isä. Oman aktiiviurani juoksin Kankaanpäässä, mutta olen edelleen aktiivinen elämäntapaliikkuja. Nykyään juoksen hölkkiä sekä toisinaan myös aikuisyleisurheilukisoja. Opiskelut toivat minut vuosituhannen vaihteessa Turkuun ja omien lasten harrastamisen myötä olen omaksunut itsekin mustakeltaisen identiteetin. Lasten kisareissuilla olen usein huoltajana ja siellä tulee napsittua kuvia Urheiluliiton sometarpeisiin.

Emma Niemi
Urheiluharrastukseni alkoi mustakeltaisissa jo kahdeksan vuoden iässä, ja edelleen 24-vuotiaana olen samalla tiellä. Päälajini on jo useamman vuoden ajan ollut 400 metrin aidat, joissa tähtään minuutin alitukseen. Lähdin mukaan Sometiimiin, koska viestinnän ala kiinnostaa minua. Opiskelen Turun yliopistossa mediatutkimusta ja olen paraikaa työharjoittelussa viestintätoimistossa. Toimiva someviestintä on nykyaikana tärkeää, ja haluan olla mukana kehittämässä TuUL:n somekanavia entistä toimivimmiksi.

Heidi Pellonperä
Aloitin yleisurheilun Turun Urheiluliitossa 7-vuotiaana yhdessä pikkusiskoni kanssa. Harjoittelin ja kilpailin lajin parissa noin kymmenen vuoden ajan, jonka jälkeen siirryin ohjaajaksi. Valmensin pidemmän aikaa 2000-syntyneiden tyttöjen ryhmää ja yhteistyömme huipentui viime vuoden SM-kisoihin Raisioon. Tällä hetkellä olen mukana vetämässä innokkaiden 9-vuotiaiden tyttöjen ja poikien ryhmää. Sometiimiin halusin mukaan, koska viestintää ja markkinointia en ole vielä päässyt kokeilemaan seuran toiminnassa.

Saara Raitis
Olen 22-vuotias kauppatieteitä opiskeleva Turun Urheiluliiton urheilija. Juoksen päämatkoina 400m ja 400m aitoja. Halusin tuoda Sometiimiin sisältöä myös urheilijan näkökulmasta sekä olla kehittämässä TuUL:n viestintää.

Saara Timonen
Olen TuUL:n toiminnassa mukana 10-vuotiaan yleisurheilevan poikani vanhempana. Itsekin olen harrastanut lapsena yleisurheilua ja vieläkin juoksen harrastusmielessä. Kierrän jonkin verran poikani Ronin kanssa kisoja, joista tulee nappailtua kuvia. Myös toimitsijatehtävissä minut saattaa silloin tällöin nähdä.

Kuvassa vasemmalla Saara Raitis, Emma Niemi, Lasse Kero, Pia-Lotta Luomala, Heidi Pellonperä, Eva Löfman. Kuvasta puuttuu Saara Timonen.