Mahtavia koulutusmahdollisuuksia! Kouluttaudu maksutta

Julkaistu: 20.08.2019

Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry tarjoaa maksutonta laadukasta koulutusta yhteistyökuntien liikuntaa järjestävien seurojen ja yhdistysten henkilöille.. Voit mennä myös toisessa kunnassa järjestettävään koulutukseen.

Lounais-Suomen Liikunta ja Urheilu ry tarjoaa maksutonta laadukasta koulutusta yhteistyökuntien liikuntaa järjestävien seurojen ja yhdistysten henkilöille; ohjaajat, valmentajat, opettajat, seuratoimijat. Voit mennä myös toisessa kunnassa järjestettävään koulutukseen.

Syksyn ensimmäisenä koulutuksena Turun Urheiluliiton tutun kasvon Pekka J. Lehtisen vetämä "Uusia innostavia tapoja kehittää kehonhallintaa ja tasapainotaitoja" torstaina 29.8.2019, kello 18-20 Maskussa. Ilmoittautuminen vielä auki osoitteessa: https://www.ilmarix.fi/tietoverkko/isoilmari.nsf/ilmoall?openform&s=n&id=0B577AB47EAFFCACC22583D0003AA58E

Syksyn muiden koulutusten aiheina:
- Kannustava ohjaaja ja valmentaja (3h)
- Lasten liikunnan ohjaajakoulutus (6h)
- Ryhmän ohjaamisen perustaidot (2h)
- Suunnanmuutoksen kehittäminen (3h)
- Hyvän seuran hallinto (3h)
- Hyvän seuran verotus (3h)

Syksyn koulutusesitteen löydät täältä: https://www.liiku.fi/site/assets/files/5228/esite_2019_syksy.pdf

Lisäinfoa ja ilmoittautumislinkit löydät täältä: https://www.liiku.fi/seuroille/koulutukset/rajattomat-seurakoulutukset/