Naisten telinevoimisteluvalmentajan äitiyslomasijaisuus auki!

Julkaistu: 18.09.2020

Avoinna huippupaikka huippuseurassa - määräaikaisen (31.12.2021 saakka) naisten telinevoimisteluvalmentajan tehtävän haku on auennut. Hae nyt!

Tehtävän kuvaus
Haemme telinevoimisteluvalmentajaa naisten telinevoimistelun kilparyhmien valmennustiimiin. Telinevoimisteluvalmentaja vastaa naisten telinevoimistelun kilparyhmien valmennuksesta. Toimialan valmennukselliset linjaukset sovitaan yhdessä lajitiimin kanssa.

Hakijalta odotamme
Tehtävässä edellytetään telinevoimisteluvalmentajan koulutusta tai usean vuoden käytännön kokemusta valmennustehtävistä kilpa- ja huippuvoimistelijoiden parissa. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää tiimityöskentelytaitoja, vastuullisen valmennuksen ymmärrystä, kykyä toimia itsenäisesti, sekä kykyä innostaa voimistelijoita yhä parempiin suorituksiin.

Tehtävän tiedot
Tehtävän kesto: määräaikainen (31.12.2021 saakka)
Työsuhde: sovitusti 15-30 h/vko
Työaika: Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä
Pääasiallinen työn suorituspaikka: Liikuntakeskus Alfa, Turku
Koeaika: 6 kk
Tehtävä alkaa: Sopimuksen mukaan

Tehtävän hakemista koskevat tiedot
Hakemuksia otetaan vastaan 4.10.2020 klo 23.00 asti sähköpostitse osoitteeseen: jenni.jeromaa-alho(at)turunurheiluliitto.fi
Huomaathan kuitenkin, että paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Palkkaukseen liittyvät tiedot
Palkka määräytyy Telinevoimistelujaoston palkkausjärjestelmän mukaisesti, ja se määritetään henkilön valinnan yhteydessä.

Turun Urheiluliitto ry on vuonna 1901 perustettu urheiluseura. Jäsenmäärämme on noin 5 000 ja liikevaihto n. 2 milj. euroa. Seura on yhdeksän lajijaoston yleisseura, jossa voimistelu on yksi suurimmista lajeista. Turun Urheiluliitto on voimisteluliiton huippuvoimisteluseura. Seurassamme on toimintaa akrobatiavoimistelussa, joukkuevoimistelussa, kilpa-aerobicissa, miesten-, ja naisten telinevoimistelussa ja rytmisessä voimistelussa. Näiden lisäksi seurassamme on lasten- ja aikuisten harrastevoimistelua. Olemme myös merkittävä voimistelutapahtumien tuottaja. Päätoimisia työntekijöitä telinevoimistelujaostossa on 8.