Turun Urheiluliiton lentopallojaostossa on lasten, nuorten ja aikuisten lentopalloilun harraste- ja kilparyhmiä.

Tervetuloa Turun Urheiluliiton lentopallojaostoon!

Otamme mielellämme mukaan toimintaamme niin lentopalloilijoita, valmentajia kuin toimitsijoitakin. Ota rohkeasti yhteyttä jos haluat päästä mukaan lentopallotoimintaan.

Uudet pelaajat hoi!

Syyskausi on pyörähtänyt käyntiin ja kaikki joukkueet harjoittelevat Joukkueet -sivulta löytyvän ohjelman mukaan. Osassa joukkueista on tilaa uusille pelaajille. Etenkin E- ja F-tyttöjen sekä uutena perustettavaan D-tyttöjen ryhmään kaivattaisiin lisää innokkaita harrastajia. Jos haluat päästä mukaan joukkueisiin, otathan ensin yhteyttä sähköpostitse tuul.lentopallo@turunurheiluliitto.fi.

Etsitään valmentajia!

Seuramme ottaa aina mielellään mukaan uusia valmentajia. Aloita vaikka kokeneen valmentajan apulaisena ennen omaa ryhmää. Jos olet etsimämme henkilö, otathan yhteyttä tuul.lentopallo@turunurheiluliitto.fi!

Tietoa ja kuvia löytyy myös lentopallojaoston Facebook-sivulta sekä Instagramista nimellä tuul_lentopallo.

TuUL Lentopallo - Ajankohtaista